Yağ İkilemi Yardim

Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
20
Arkadaşlar merhabalar,
GT 250 r motorsikletime yağ almak için yağ bayisine gittim envai marka ve çeşit yağ satisi yapan bayi bana katalog tavsiye edileni castrol power 10 40 yerine
Elfin direk fransadan gelen 10 60 modelini kullanmami tavsiye etti israrla kaliteli olduğunu vurguladı sorum su
10 40 ile 10 60 arasındaki fark nedir motoruma bi zarari olurmu tavsiye eder misiniz
Şimdiden hepinize tesekkur eder keyifli surusler dilerim
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
sen castrol al boşver adamın elinde kalmıştır onu basmaya çalışıyodur.bildiğin yoldan şaşma eskiden banada öyle yaparlardı giderdim şunu alacam diye başka bişe ile geri dönerdim...
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Arabada 10w60 ı motoru bitmiş yağ yakan araçlara koyarlar, düşün artık.
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
20
Satis yapan arkadaşa farkini sorduğumda teknoloji farki var BMW ve mercedes firmasinin dolum yagi olduğunu söyledi bilmem ne kadar doğru
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
ilk rakamın 15i son rakamın 50yi geçmemeni tavsiye ederim, Arabam yağ yakıyo ve kaç gündür o kadar çok araştırdım ki yağ konusunu baya bi bilgim oldu.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bence sana satmaya çalışmış o yağı. sen castrol almalısın yada motul ipone neyse işte :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
kardesım motul alınır kullanırsan motosıkletın ıcın daha ıyı olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst