Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhaba arkadaslar yaşım 18 e girdim mz 301 hem sesi hem uzaması hızı çok hosuma gidiyor. Alasım var sizce 12.sınıf öğrencisiyim gece çıkıp gezmek istiyoum harcliklarla bide arada çalışıp kazanmak istiyorum.Sizce nasıl olur
Selamın aleyküm forumdaki abilerim kardeşlerim
Ben 17 yaşındayım 12
sınıf öğrencisiyim. Ailemi ikna ettim mayıs gibi gittim kayıt yaptırdım yazılı sınava girdim gectimde. 1. direksiyon sinavina gittim kimliğim yok diye elediler. (futbol için vermiştim)
2.sınavda güzergahı bilmiyordum gelişi...