Ögrenci Adam MZ

Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
14
merhaba arkadaslar yaşım 18 e girdim mz 301 hem sesi hem uzaması hızı çok hosuma gidiyor. Alasım var sizce 12.sınıf öğrencisiyim gece çıkıp gezmek istiyoum harcliklarla bide arada çalışıp kazanmak istiyorum.Sizce nasıl olur
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
272
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır ancak; bildiğim kadarıyla mz 301 ler baya araba kadar yakar hatta daha fazla öğrenci için az biraz kalın gelebilir, tabi senin maddi durumunu ben bilemem onu en iyi sen bilirsin. Ehliyet, ekipman, eğitim vb. Şeyleri sormuyorum bile kalanını sen düşün. Ben memur olarak mz almayı aklımdan bile geçirmem.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
1- Alacağın motorun yarısından fazla sigortası çıkacak
2- Vursan kırsan yıkılsan pek masraf çıkarmaz sana bu iyi yanı
3- Sorunu çok olur biraz anlaman gerek elin anahtar tutar mı bilmem
4- Eldiven kask min. 500
5- Genç yaşında motordan soğutabilir seni bu icat.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Hevesin varsa al kardeşim zevkini yaşa sadece gezmek için kullanacaksın nasılsa harçlıklarınla atarsın benzin haftasonu bile olsa motorun keyfini yaşarsın en azından bunu istiyorsan bunu al başka birşey istiyorsan onu al zevkler ve renkler meselesi sırf az yakıyor masrafı az olur diye alacaksın bir motor sonra hiç zevk almayacaksan al bunu zevkini sür
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
301 değilde 251 alınabilir yakıtı çoktur (100km yola 6-7 lt sıkıştırırsan) 2 zamanlı olduğu için ve eksozdan hafif yağ atar artcında beyaz giysi varsa leke olur temiz ve düzgün birşey almalısın yoksa toplatıp yaptırmaya usta bulamassın çabuk hızlanır gaza gelmemen lazım
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
14
valla mz hayranıyım okul harcligimi biriktirerem bazen çalışırım arkadaşım gilin dükkanında abi şimdi ben düzenli götürürüm batırmaya bizim burda özel mzci ustası var anlaşırsak ustayla iyi olur ama benim elim tutmaz yani cg olsa hadi neyse anlarım az çok ama mz farklı yok hemen gaza gelmem
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
MZ benim çocukluğumun motoru, o egzostan çıkan tıııııınnn tın tın sesine bayılırım..
Biraz param olunca alıp projelendirip Street Tracker yapmayı düşünüyorum. :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
MZ benim çocukluğumun motoru, o egzostan çıkan tıııııınnn tın tın sesine bayılırım..
Biraz param olunca alıp projelendirip Street Tracker yapmayı düşünüyorum. :)

scrambler tracker devrine birgün geçersek o günleri görecekmiyiz acaba.. hala çakma ss devrindeyiz
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
bizim bir arkadaş var okula 251 ile geliyor :D yakıtından memnun ama geçen gün hararet falan yaptı diyordu.fazla sıkıştırınca yapıyor
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Hayranlık beğenmek güzel duygular ama gerçekleri bence daha iyi düşünmelisin
Eski bir mz 251 kullanıcısı olarak

Çok yakar öyle harçlıkla filan benzin yetiremezsin
İki zamanlı ve ihtiyar makine elinin anahtar tutması şart
18 lik biri için çok seri ,iste asıl düşünmen gereken ve ailenide
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
0-100 km hızı kaç saniyede yapar? son hızı nedir? rahat ve uzun yol gidebileceği maksimum hız nedir? çok eksik bilgi veriyorsunuz yaa :) nedir bu mz? benim tvs apache gibi bir şey mi?

ben çok dik yokuşlarda 90a düşüyorum ve sabit 105 km civarı hızla uzun yol yapabiliyorum. 0-60 hızlanması 5 saniye civarı. 0-100 denemedim daha.

hız iyi diyorsanız bana verin bende apacheyi vereyim size.
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
14
mz 301 2 zamanlı bir motor 23 bg bir makine 90 model falan olur alman malı sesi seni kendine aşık eder ve son hızda temiz bir makine ise 160 görür ve hızlanması nı öğrenmek için sadece üstüne bin ve yokuş çık o uzarken zınnnnnnnn sesi yeter
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
0-100 km hızı kaç saniyede yapar? son hızı nedir? rahat ve uzun yol gidebileceği maksimum hız nedir? çok eksik bilgi veriyorsunuz yaa :) nedir bu mz? benim tvs apache gibi bir şey mi?

ben çok dik yokuşlarda 90a düşüyorum ve sabit 105 km civarı hızla uzun yol yapabiliyorum. 0-60 hızlanması 5 saniye civarı. 0-100 denemedim daha.

hız iyi diyorsanız bana verin bende apacheyi vereyim size.

MZ i bilmiyorsan yaşın baya genç olmalı. Temiz bir ETZ MZ seninki gibi 3 TVS yi cebinden çıkarır. Vites değiştirme esnasında ki o ön amortisörlerin yaylanışı bile ayrı haz verir insana.
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
14
bende 18 yaşındayım ama mz çok oldu biliyorum o vites atarken zinn sesi ondan sonra hızla uzaması amasorun yayılması ayrı bir şey tvs apacheyi bırak 5 direk önden başlasın yine geçer mz
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
sen mz alıcan senin tabirinle uzatacan ,kaza yapacan ve pert olacak. parçasıda yok, olsada pahalı,öğrenciyim diyon sana gelmez.
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
14
niye kaza yapim ben acemiyim senin gibi demekki sen acemisin milletide öyle saniyon kaç kişi 800 1000lik motorla kaza yapmıyor adamlar
 
Katılım
24 Tem 2016
Mesajlar
310
Kardeşim istiyorsan al boş zamanlarının bi kısmını tamirle geçirirsin ki o tamir olayı ayrı eğlencelidir sen bilirsin yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst