ZX10RR - S1000RR

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlıktada görüldüğü gibi 18 model winter edition zx10rr mı 16 model s1000rr mı daha performanslı ?
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Ben şunu bilirim bu dünyada her üretilen cismin farklı bir uzmanı vardır. Bana göre de motor işinin en büyük uzmanı Kawasakidir. Genelde tüm serilerde kawasaki performanslı makine üretir. Kullandığım sürüce motor var bu konuda fazlasıyla tecrübeliyim de. Konu bence bu değil konu yanlış sitede burada racingcileri sevmezler forumda da bu makineleri pek kullanan yoktur. O yüzden cevaplarını bulamayabilirsin. Bende ss aşığı olarak söylüyorum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ciddi ciddi bu motosikletleri düşünen aklı başında insan gider bizzat dener, sonra kararını verir. Çünkü bilir ki bu seviyede makinakalar arası tercih şahsidir, birinin diğerine mutlak üstünlüğü söz konusu değildir. Performans tek parametre de değildir. Ergonomiden, kullanıcının sürüş seviyesine, motosikletin hangi yollarda nasıl kullanılacağına, ve motosikletten ne beklediğine kadar bir çok nokta şahsi tercihleri oluşturur. Bence böyle bir başlık açıyorsanız, bu motosikletleri edinmeye hazır değilsiniz, ille de edinecekseniz Allah kazadan beladan korusun...
 
Katılım
5 Eki 2018
Mesajlar
339
nacizane fikrim, merakindan bu soruyu sordugundur, cunku bu kadar lahali ve guclu motorlari alabilecek kisi, ikisinide dener iyi bir sure sonra alir.
ikisi de alaninda efsane makinalar, isten anlayan kisinin damaginda biraktigi tat sahsi birseydir ve ona göre alir genelde.
soruna gelince ne yazik ki dedigim cevap sahsidir ve benim sahsi cevabim bmw :) nedeni ise herzaman bmw makinalarinin gucu kararli vermesidir, kawasaki ise bildigin piskopat deli, kani kaynayan manyak mahalle delikanlisidir...

S1000rr tabi ki de.Kawasaki sadece türkiyede efsane
linc ederler adami bu laf yuzunden... :pr:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
kağıt üzerinde kawasaki %0,5 civarında daha performanslı görünüyor, ancak iş pilotta biter bence.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
@zekeriya valla carpilirsin , ramazan ayindayiz bak 2x fazla carpilirsin
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
hangisini alırsın bilmem amma s1000rr avrupada bütün rakiplerinin toplamından daha fazla satmış bir motosiklettir. :cat:
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
207
Zx10r s1000rr kullandım kesinlikle BMW S1000rr daha iyi kawasaki zx10rr kullanmadım ama zx10r biraz hızlısımı desem bilemedim 😂 kesinlikle bmw s1000rr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s1000rr yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilecek arkadaş varmı ? bu arada şimdi almayacağım daha edinecek çok tecrübe var 1000cc kiiiiim biz kim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst