- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar araba sürmesini biliyorum.
Otomatik motorlarıda çok rahat kullanabiliyor ve kendimce hız yapabiliyorum hatta 2 kaza tecrübem bile var.
Ama vitesli motor hiç kullanmadım.
Kawasaki zx-6r ile ilk vitesli kullanımıma başlasam sizce yapabilirmiyim.
çevremden güzel bir teklif geldi.
Bu konuda düşünceleriniz nelerdir.
Ilk vitesli motorum olacak.
Sizce hışırını çıkarmadan bu işi götürebilirmiyim?
Otomatik motorlarıda çok rahat kullanabiliyor ve kendimce hız yapabiliyorum hatta 2 kaza tecrübem bile var.
Ama vitesli motor hiç kullanmadım.
Kawasaki zx-6r ile ilk vitesli kullanımıma başlasam sizce yapabilirmiyim.
çevremden güzel bir teklif geldi.
Bu konuda düşünceleriniz nelerdir.
Ilk vitesli motorum olacak.
Sizce hışırını çıkarmadan bu işi götürebilirmiyim?