- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar aramizda bankaci arkadas varsa lutfen yardimci olsun. 6 ay once konut kredisi cektim ve zorunlu ziraat emeklilik sigortasi yaptilar, bankaci memur 6 ay sonra iptal hakkiniz dogar ama bence devam edin dedi, simdi iptal ettirmek istiyorum ayda 120 tl cekiyorlar. Zaten benim maasimdan kesilen devletin uyguladigi otomatik bes sistemine uyeyim. Bugun bankaci ile konustum iptal etseniz bile pek bi iade alamazsiniz dedi sorun deil edelim dedim, ziraat emekliligi arayin dedi, kimisi 2 ay icinde kullanmis cayma hakkini. Bankaci krediyi cektirirken bana 6 ay demisti fakat 2 aydada iptal ettiren var ve iptal talep edip iptal ettiremeyende var neyse asil sorum bu sistemden cikmak istiyorum bana bi faydasi olacagini dusunmuyorum ne yapmam gerekiyor tam olarak.