- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Honda Cbr 250r 2012 model bir motorum var. zincir her bir turunu tamamladığında çık diye ses geliyor. Arka lastiği kaldırıp tekerleği elimle döndürdüğümde gördüm ki zincirin yanyana olan 2 baklası arka dişliye tam olarak oturmuyor ama elle bastırdığımda dişliye tam olarak geçiyor.
30 - 40 km hızda giderken boşa aldığımda çık çık diye bu sesi fazlasıyla duyuyorum. Bu arada zincirin markasını bilmiyorum fakat Oringli kaliteli bir zincire benziyor. Bunun dışında ek olarak zinciri arka dişlinin orada elim tutup sağa sola oynattığımda arka dişli üzerinde hafif bir şekilde sağa sola oynuyor boşluğu var yani. "Bu boşluk normal midir?" Ayrıca zinciri çok hafif germeye kalktığımda o çık çık sesi Cart Cart diye çok çok artıyor ve motor kesik kesik gitmeye başlıyor 30 40 km hızın üstüne çıksam kopacak param parça olacak gibi düşündürüyor ve korkutuyor beni =) zinciri geremiyorum da.
Telefonla Honda sevisine zincir ve dişli fiyatını sordum set olarak 400 lira dediler işçilik ile 480 500 tutar dediler
Sorunun ve sesin zincirin arka dişliye oturmayan bu 2 baklasından dolayı olduğunu düşünüyorum
Merak ettiğim bu bombe neden olmuştur? bu şekilde kullanırsam başka parçalar zarar görür mü?
Acaba bu oringli zincirin tamir edilebilir mi? veya daha uygun maliyetli bir öneriniz var mıdır? (başımı ağrıtmayacak bir öneri)
Konuya vakıf olduğum kadarı ile anlatmak ve derdimi paylaşmak istedim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. Şimdiden teşekkürler..
Honda Cbr 250r 2012 model bir motorum var. zincir her bir turunu tamamladığında çık diye ses geliyor. Arka lastiği kaldırıp tekerleği elimle döndürdüğümde gördüm ki zincirin yanyana olan 2 baklası arka dişliye tam olarak oturmuyor ama elle bastırdığımda dişliye tam olarak geçiyor.
30 - 40 km hızda giderken boşa aldığımda çık çık diye bu sesi fazlasıyla duyuyorum. Bu arada zincirin markasını bilmiyorum fakat Oringli kaliteli bir zincire benziyor. Bunun dışında ek olarak zinciri arka dişlinin orada elim tutup sağa sola oynattığımda arka dişli üzerinde hafif bir şekilde sağa sola oynuyor boşluğu var yani. "Bu boşluk normal midir?" Ayrıca zinciri çok hafif germeye kalktığımda o çık çık sesi Cart Cart diye çok çok artıyor ve motor kesik kesik gitmeye başlıyor 30 40 km hızın üstüne çıksam kopacak param parça olacak gibi düşündürüyor ve korkutuyor beni =) zinciri geremiyorum da.
Telefonla Honda sevisine zincir ve dişli fiyatını sordum set olarak 400 lira dediler işçilik ile 480 500 tutar dediler
Sorunun ve sesin zincirin arka dişliye oturmayan bu 2 baklasından dolayı olduğunu düşünüyorum
Merak ettiğim bu bombe neden olmuştur? bu şekilde kullanırsam başka parçalar zarar görür mü?
Acaba bu oringli zincirin tamir edilebilir mi? veya daha uygun maliyetli bir öneriniz var mıdır? (başımı ağrıtmayacak bir öneri)
Konuya vakıf olduğum kadarı ile anlatmak ve derdimi paylaşmak istedim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. Şimdiden teşekkürler..