Zincir Dosyası (Moto Aktüel - Şubat)

Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1,365
bilgilendirmeniz için teşekkürler bende bir bilgi ekleyeyim zinciri yağlamadan önce WD-40 sıkarak üzerindeki kiri akıtıyorsunuz sonra 1. viteste bir süre tekeri çeviriyorsunuz ki merkez kaçla kir pislik ve WD-40 aksın diye sonrada rahatça zincir spreyi ile yağlıyorsunuz. kolaygelsin .
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
192
arkadaşlar benim bi sorum olucak ybr motoruma did xring taktım ama hızıma bağlı olarak kıt kıt kıt diye bi çarpma sesi geliyor ve sol pegden vurmasını hissediyorum neden yapar bunu bilen varmı
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
orjınalden az kalın oldugundan bir yerlere carpıyor-sürtüyor olabilir.

kontrol etmen lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst