Festival ve hijyen hmmmm. Ah bi olsa.25-26 en ideal gun bence , hijyen durumu umarım diğerleri gibi olmaz , gidecek arkadaşlar varsa tanışır laflarız orda.
::xrock:: ::xrock:: ::xrock:: ::xrock::Gidin, eğlenin, tadını çıkarın. Bir iki headbang de biz gidemeyenler için yapın.![]()
Geçen sene o kadar iyi değildi dediğim arkadaşlara, 2 sene önce gitmiştik, dediklerinde yaşadığım şoku hayal et.Ne cabuk 1 sene gecti vaay yaa..