slm millet, benden motor hakkında yorum ve video falan bekliyonuz. video çekemedim daha fotoğrafları ise koymuştum daha önce.. stüdyoya sokamadım motoru 4-5 basamak yukarda benim dükkan. az kalsın düşecektik valla sokalım derken...motordan pek anlamam zaten ilk motorum gaza bastımı kaçıyor, zaten çok basmaya tırsıyorum seri alet hemen kaçıyor.. Bende acemiyim zaten.. Ama bu zamana kadar hiç bi sorun yaşamadım, yok vites geçmiyor yok gazı yemiyor yok civataları gevşedi gibi... Sadece yer problemim var.evin orada oto yıkamacı var oraya bırakıyorum. ama herifler saat 23:00'dan sonra getirme diyorlar.. dükkanada sokamıyorum belki sırf bu yüzden bile satabilirim.. motoru aldıktan sonra işlerim aksadı geç vakitlere kadar çalıştığım oluyordu mecburen çalışamadım.. sabah 8,30 da gelip alın motoru diyolar yok halı yıkayacaz engel oluyormuş.... Yaw bazen motor lazım olmuyor mecbure gidip almak zorunda kalıyorum sonra dükkana bırakıyorum... Bu motoru dışarı bıraksam zincir, alarm, branda felan alsam acaba olur mu, güvenilir mi..