Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
98
http://www.bikepics.com/pictures/498738/ işte supersport diye ben buna derim arkadaşlar zealsun direlsiyon grenajı takmış motoru ss niyetine millete kitliyor resmen tabi piyasada küçük ccli racing yok cbr125 desen hem adam 5 milyara mal ediyor düşük racing niyetine alsada race havasından uzak küçük bi tipi var 2 kişi bindiğinde altında ne olduğunu anlamıyorlar alan arkadaşlarda hem servisine hemde 2. elde altın niyetine alıyor hemen paraya çevirme gibi durum söz konusu gelelim kanuni racer 200 secenek yok secenek şıkkına giriyor bu motor derbi gpr125 tasarım harikası ama pahalı (orta halli aile çocukları için) aprilia rs125 tasarım harikası ama pahalı kuba ,arora, ramzey tamamen çin klonu zealsun fiyatına ah be kardeşim grenaj taksaydınız ya şu zealsuna bak nasıl peynir ekmek gibi satardınız bu motoru bu haliyle race benzemiyor işte zorlamı

498738
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Fiyat\Performans'da çok iyiydi zs200 ama son gelen zamlarla birlikte ben iyice yamaha xmax'a kaydım artık.Yeni fiyat\Performans liderim xmax.Sorun istemiyorsanız alın babalar gibi hemde yamaha'ya bindim dersiniz.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
16
not-fear eyvallah abi :) ama orjinallerini gordumde onlar da dehşet yaw :) bi gormen lazım hele bi motoshow fotorafı var sırf gri alet bakınca boyle vay be bi 20 milyar eder diyosun valla bikepics.com da gormuştum ben de 2006 modelleri içinde bi de bana geliyor ki bunlar bize 2004 tiplerini satıyorlar 2005 ve 2006 da değişik renkler ve grenaj mevcut anlamadım ben valla

not-fear eyvallah abi :) ama orjinallerini gordumde onlar da dehşet yaw :) bi gormen lazım hele bi motoshow fotorafı var sırf gri alet bakınca boyle vay be bi 20 milyar eder diyosun valla bikepics.com da gormuştum ben de 2006 modelleri içinde bi de bana geliyor ki bunlar bize 2004 tiplerini satıyorlar 2005 ve 2006 da değişik renkler ve grenaj mevcut anlamadım ben valla
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
arkadaşlar motorumu nşallah yarın alacagım seyrantepe mor bayiinden son 2 tane kalmıştı onu da arkadaşımla ben alacagım yarın bankadan parayı çekip ki bankadan inşllh bi problem olmaz gidip motorumu alacagım dua edin bi problem çıkmasın herkese nasip olsun motor almak...!:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun inşallah sorunsuz bi şekilde alırsın motorunu. Bende MOR Burak'tan aldım motorumu da iyi yapış gırtlağına hiç pazarlığa falan gelmiyo adam, çok tok satıcı. Ömrümde ilk defa bu kadar keyifsiz bir alışveriş yaptım kendisinden. Ama karşı dükkandaki servisleri oldukça iyi ve Mehmet usta keyifli adam. Motor hakkında sorabildiğin kadar soru sor banamısın demiyor cevaplıyor. Rodaj detaylarını falanda konuş kendisiyle.

Tekrar hayrlı olsun, kazalarda ırak ol...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Bana fikir verecek varmı arkadaşlar :silent:
Taksitle almam gerekiyor...en ucuz yollu nasıl olur:silent: Bankadan kredi çekip peşin alıp bankaya geri ödememi ucuz olur:silent: fikri olanlar varsa yardımcı olursa sevinirim...1 tane motoru ayırttım 3.100 den ama para yok :pale:
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
tornedo kardeş bu mtoru satanlar asyaçetelem ile çalışıyorlar ve bunların faiz oranları 2.60 oldu bankalarda taşıt kredisi oranları daha düşüktür 1.45 ila 1.75 arası olması lazım bankadan çekmen senin iyiliğine olur
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
2
Sesi çok kötü :/

Bugün bayide gördüm. Görünüşü falan çok güzel ama çalıştırınca birden motora olan ilgim kayboldu. Sesi çok kötü :S
Buna bir çare bulunamaz mı?

Birde kredi almak isteyenler Fortis bankasından motosiklet için kredi alabilirsiniz. 36 aya kadar Bordrolulara 1.65 ten veriyorlar ama bir de bordrolu kefil kefil istiyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diablopolis' Alıntı:
Bugün bayide gördüm. Görünüşü falan çok güzel ama çalıştırınca birden motora olan ilgim kayboldu. Sesi çok kötü :S
Buna bir çare bulunamaz mı?

Sen birde ısındıktan sonra dinle istersen sesi, o zaman tekrar yorum isterim :cherry:
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
47
Grafiker güzel resimler ve VIDEO bekliyoruz kardeş.. :)))
Bu arada KOÇBANK motorsiklet kredisi veriyor 1,45 ten baya uygun
 
Katılım
5 Tem 2005
Mesajlar
45
yaw beyler benim internet sitesi çökmüş, kaynak orasıyda fotoğraflar için.... şimdi fotoğrafları nasıl koyacam.. bi türlü bulamadım.. kamera görüntüsü yok ama geçen koydğum fotoğraflar ve bir kaç yeni fotoğraf var..ben daha yeni alışmaya başladım motora ama henüz vitesleri pek beceremiyorum doğru dürüst...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
ya bu kredi işi sakat %80 veriyor...Kasko... yok buda gelmedi bana alamıcam motoru pff ya babama yük olmak istemiom benimde param yok pff diom başka bişi demiom :salut:
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
tornedo kardeş sana söyle bi çözüm öneririm motoru ihtiyaç kredisi çekerekte alabilirisin illa taşıt kredisi çekmene gerek yok ben ihtiyaç kredisi çektim kredi kartı borcun yoksa ve ödemelerin düzenli ise banka krediyi onaylar büyük bi ihtimal...1 bu arada bende motoru aldım ama pazartesi işlemleri halledlecekmiş plakasını ben çıkartacagım motorcuya bırakmadım o işi pazartesi ya da salı günü fotograflarını koyarım artık hayırlısı :cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keşke Hergün Bakım Olsa :p

Selamlar Arkadaşlar;

Bugün motorumu aldığım MOR ZEALSUN bayinin teknik servisine 400-800km bakımı için gittim. Motoru sabah bırakmama rağmen ancak akşam üzeri alabileceğimi söylediler. Önce garipsedim naapcanız motorumu aşağı indireceksiniz dedim, ama Mehmet usta motorun bakım sırasında Subap Ayarı'nın yapılacağını ve bunun içinde motorun yeteri kadar soğumasının gerektiğiydi ?? Allah allah dedim bu benim kaçıncı motorum ilk defa bakımda subap ayarına giriyordu. Meğersem normalde birçok motora da yapılması gerekirmiş. Akşam almaya gittim bir iki ufak ayar yaptırdım zincir pedal yağ ıvır zıvır motor işleri işte, bol bol Mehmet ustayı daralttım sorularımla, birkaç ZS200GS kullanıcısıyla tanıştım biri tainted love diğerinin ise karambolde adını sormayı unuttum ama motorunu almış rusat-plaka işlerinden önce siyaha boyatmış oldukça güzel bir makineydi doğrusu. Umarım kendisi de aramıza katılırda kendi çektiği resimleri koyar buraya:cherry:

Ahanda Resimler:
Ekli dosyayı görüntüle 2028 Ekli dosyayı görüntüle 2029
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
46
aitho kardeş resimleri telefon ile çektin herhalde eğer öleyse senden bişey rica ediceğim diğer arkadaşların adına da aslında bir de şu motorun videosunu koyarsan çok ii olur be kardeş çok merak ettim sesini kimi ii diyor kimi çok kötü diyor ben kaç kere gördüm ama hiç çalışır vaziyette görmedim hadi kardeş sen yaparsın bu işi...:p (biraz gaz veriyim belki yapar) :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
kamilaslan' Alıntı:
tornedo kardeş sana söyle bi çözüm öneririm motoru ihtiyaç kredisi çekerekte alabilirisin illa taşıt kredisi çekmene gerek yok ben ihtiyaç kredisi çektim kredi kartı borcun yoksa ve ödemelerin düzenli ise banka krediyi onaylar büyük bi ihtimal...1 bu arada bende motoru aldım ama pazartesi işlemleri halledlecekmiş plakasını ben çıkartacagım motorcuya bırakmadım o işi pazartesi ya da salı günü fotograflarını koyarım artık hayırlısı :cat: :cat:

hayırlı olsun kardeş kazasız belasız:rendeer:

Sen ne kadar çektin ne kadar ödüceksin yazarsan sevinirm...

Siyahıda güzelmiş ama motor kaybolmuş arkadaş gözükmüo :queen:
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
11
arkadaşlar bu motorun ayrıntılı özelliklerini(boyutları, maks.hızı falan) nerden bulabiliriz yada kullanan arkadaşlar yazarsanız çok seviniriz ve daha iyi bilgileniriz.

Sevgi ve Saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst