Zealsun Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
ne demek arkadaşlar lafı mı olur,bizler niçin buradayız bilgilerimizi paylaşıp birbirimize faydalı olmak, deneyimlerimizi paylaşmak kadar güzel bişey var mı?bugün benim bildiklerim işe yarar ve yarın da ben sizlerden bikaç bişeyler öğrenebilirim.........tüm motosiklet sevdalılarına selamlarımla
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
O oh çok güzel.Hareketlenmeler başladı.Bu topic çok tutacak be!
Yakında çok satacak bu alet adım gibi eminim.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar merhaba
sizlere motor hakkında bilgi vermek istiyorum
motorum 1600 kmde motordan şuana kadar memnunum ve diğer çinlilerden almadığım için kendimi kesinlikle şanslı hissediyorum. benim beklentilerimi tamamiyle karşılıyor bu motor . ön çark dişlisi 15 liyle 17 li yaptım gayet güzel oldu vites aralıkları uzadı ve birazdaha tat vermeye başladı motor tavsiye ederim . egzosdan iki susturucu aldım kesinlikle super oldu ne az ne çok ses tam kıvamında oldu . evet benim şuanlık söyliyceklerim bunlar almak isteyen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyorum bence en iyi çinli .....
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
mETİNAY HAZIR SENİ YAKALAMIŞKEN SORAYIM.Dişliyi yetkili serviste garanti dahili mi değiştirdin.Bir de ne kadara mal oldu.
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
motor baya heybetli bügün sabahtan biraz gezdim gören bidaha bakıyor ama ses olayını çözmem lazım rolanti de çalıştıpı bile belli olmuyor bide alan arkadaşlar motor ile birlikte ufak tefek alet edevat ( birkaç anaytar buji anahtarı falan) aldınızmı bilgi verirseniz sevinirim
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
merhaba arkadaşlar
criminal ve jeansatar dostlar elinize sağlık, içimde birazda bu işi ben dallandırdım gibime geliyor(hüsn-ü kuruntumda olabilir)dediğimce her2 fuarda da gördüm beğendim ancak elyordamıyla ilk motoruna kavuşacak biri için yanlış şeçim olur kaygısıyla karar verememiştim ,bu bahane ile forum üyesi olduğum gün ilk sorum detayın dışında performansıydı ;çünkü genelde bukadar aksesuar diğer eksileri gidermek içindir ama kranktan balansörü olduğunu (mor bayi )Burak söylemişti .Ve bu bilgiler akmaya başlayınca bu bedelle alınabilecek iyi bir alet olduğuna inandım (tabii ötv yi sineye çekerek)2 bayisi ile görüştüm ki biri -jeansatar -ın önerdigi Cemtek, 2side ayın 20si gibi gelebileceğini söyledi
Şonuçta gelir gelmez alıyorum (sanırım taliplileride arttı) .Şimdilik Beşiktaş ,Eminönü'nde yeşil kasklı ,kırmızı bisikletli biri görürseniz enazından birkaç kez kornaya basın :)Umarım ay sonunda ulaşıp fotografımı koyarım .kazasızca iyi seyirler

Ayrıca -ceash hayırlı olsun . sorunsuz keyifli sürüşler ve keyifli seyirler dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
20
Sevgili Criminal;konuyu toparladığın için teşekkür ederim.Daha önce de belirttiğim gibi almayı düşündüğüm motorlardan bir tanesi idi.Bu yeni bilgiler çok iyi oldu.İnşaAllah yoğun ilgi görüp de fiyat artırımına gitmezler.
Bu arada bir arkadaşım,yerden yüksekliğinin fazla olduğunu söylemiş.Boyum 1.68.Ayaklarım tam olarak yere basamıyacak mı?Tam karar vermişken bu kötü bir haber oldu.Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim...
Ayrıca Beşyüzevler'deki Cem-Tek'in adresini ve telefonunu yazar mısınız?-Gerçi ithalatçı firmanın internet adresinden bulabilirim ama...-
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
merhaba arkadaşlar
criminal ve jeansatar dostlar elinize sağlık, içimde birazda bu işi ben dallandırdım gibime geliyor(hüsn-ü kuruntumda olabilir)dediğimce her2 fuarda da gördüm beğendim ancak elyordamıyla ilk motoruna kavuşacak biri için yanlış şeçim olur kaygısıyla karar verememiştim ,bu bahane ile forum üyesi olduğum gün ilk sorum detayın dışında performansıydı ;çünkü genelde bukadar aksesuar diğer eksileri gidermek içindir ama kranktan balansörü olduğunu (mor bayi )Burak söylemişti .Ve bu bilgiler akmaya başlayınca bu bedelle alınabilecek iyi bir alet olduğuna inandım (tabii ötv yi sineye çekerek)2 bayisi ile görüştüm ki biri -jeansatar -ın önerdigi Cemtek, 2side ayın 20si gibi gelebileceğini söyledi
Şonuçta gelir gelmez alıyorum (sanırım taliplileride arttı) .Şimdilik Beşiktaş ,Eminönü'nde yeşil kasklı ,kırmızı bisikletli biri görürseniz enazından birkaç kez kornaya basın Umarım ay sonunda ulaşıp fotografımı koyarım .kazasızca iyi seyirler

Ayrıca -ceash hayırlı olsun . sorunsuz keyifli sürüşler ve keyifli seyirler dilerim


Baba alemsin yaw.Yeşil kask kırmızı bisiklet demek sırf korna basmayız baba.Atla gel sahil yapalım da deriz:cat:


Sevgili Criminal;konuyu toparladığın için teşekkür ederim.Daha önce de belirttiğim gibi almayı düşündüğüm motorlardan bir tanesi idi.Bu yeni bilgiler çok iyi oldu.İnşaAllah yoğun ilgi görüp de fiyat artırımına gitmezler.
Bu arada bir arkadaşım,yerden yüksekliğinin fazla olduğunu söylemiş.Boyum 1.68.Ayaklarım tam olarak yere basamıyacak mı?Tam karar vermişken bu kötü bir haber oldu.Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim...
Ayrıca Beşyüzevler'deki Cem-Tek'in adresini ve telefonunu yazar mısınız?-Gerçi ithalatçı firmanın internet adresinden bulabilirim ama...-

Baba ne demek ya.Sahipsiz mi bırakacaz Zealsun kullananları.Ayakların yere basar tabi de biraz yan yatarsan.Ama alışırsın o kadar dert edilecek birşey değil
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motorun sesinden az çıktığı için mi memnun değilsiniz yoksa rahatsız eden birşey mi var ? Ben sessizini tercih ederim. Şu ana kadar yapılan yorumlardan bu motoru almaya kesin olarak karar verdim, umarım yakından görünce de beğenirim.
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
rahatsız eden birşey yok sadece sesi az cruizerlerin helikopter sesine benzeyen bir sesi vardır o biraz az o yüzden ama kesinlikle çok ilgi çekiyor rodajı tamamlanınca ses olayına bakacağız artık
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
geldim arkadaşlar bende var makinadan 600 km oldu kullanıyorum
düzgün resim yolliim size



url=http://www.resimupload.com/resim_upload.asp?url=pictures/IMG_1230_1.jpg&ekleyen=Ekleyen]
IMG_1230_1.jpg
[/url]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
gerçekten gayet düzgün resim yollamışsın açılmıyor eline sağlı istersen birde açılanlardan yollakayı dene ( şaka ama resimler açılmıyor)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arkadaşlar az evvel Bursa bayisi Tek Yıldız firması ile görüştüm. Fiyat plaka dahil 2470 YTL. Ayın 25'inde 8 tane motor gelecekmiş, 9 kişi sıraya girmiş. Vazgeçen olursa belki birini alabilirim. Bir sonraki parti 25 mayıs'ta geliyormuş.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
hocam bende gözüküyor nerede yanlış yaptım

ayrıca arkadaşlar450 km den sonra sesi biraz daha kalınlaştı daha da güzel oldu
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
2470 YTL mi .Allah allah.Bi tuhaflık var ya.Burak Bey bana 2550 fiyat çekti plaka dahil.Ceash 2450 ye plakasız aldı.24 ay servis garanti ücretini bayiler blirliyormuş yalnız.Böyle bi durum var 50-100 ytl fiyatta oynama olabiliyormuş.Bi de tabi bayiyle yaptığınız konuşmaya göre değişiyor bu durum.
Ancak motorun kesin liste fiyatı 2300 YTL onu söyleyebilirim.Tabi plakasız.
Bu arada Hakancan resim görünmüyor harbiden
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
bende görünmüyor diğer arkadaşlar bir şey yazmamış belki problem benim pc dedir
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
bir tane olduğu için ve bayisi bana yakın olduğu için ben bile bile biraz fazla verdim açıkcası kaçırmak istemedim ama birazda hediye falan aldım plaka ruhsatı kendim çıkartacağım 80 ytl masrafı var yani 2530 YTL ya mal oldu
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Dur ben sana yardım edeyim en iyisi.
Çok şık maaşallah



Anladım Ceash.İyi etmişsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst