merhaba arkadaşlar
criminal ve jeansatar dostlar elinize sağlık, içimde birazda bu işi ben dallandırdım gibime geliyor(hüsn-ü kuruntumda olabilir)dediğimce her2 fuarda da gördüm beğendim ancak elyordamıyla ilk motoruna kavuşacak biri için yanlış şeçim olur kaygısıyla karar verememiştim ,bu bahane ile forum üyesi olduğum gün ilk sorum detayın dışında performansıydı ;çünkü genelde bukadar aksesuar diğer eksileri gidermek içindir ama kranktan balansörü olduğunu (mor bayi )Burak söylemişti .Ve bu bilgiler akmaya başlayınca bu bedelle alınabilecek iyi bir alet olduğuna inandım (tabii ötv yi sineye çekerek)2 bayisi ile görüştüm ki biri -jeansatar -ın önerdigi Cemtek, 2side ayın 20si gibi gelebileceğini söyledi
Şonuçta gelir gelmez alıyorum (sanırım taliplileride arttı) .Şimdilik Beşiktaş ,Eminönü'nde yeşil kasklı ,kırmızı bisikletli biri görürseniz enazından birkaç kez kornaya basın

Umarım ay sonunda ulaşıp fotografımı koyarım .kazasızca iyi seyirler
Ayrıca -ceash hayırlı olsun . sorunsuz keyifli sürüşler ve keyifli seyirler dilerim