Abicim merhaba bu konuyu 2014 yılında açmışsın bir baktım ki şuan Yamaha Dragstar 1100 sahibisin

çok mutlu oldum şuanda ben de 150-200cc chopper/cruiserlara bakıyorum bu konuda şuanki halimi gördüğüm için duygulandım, inşallah ben de 4-5 sene sonrasında bu kadar güzel bir motosiklet sahibi olabilirim

iyi parası olan bir iş bulabilirsem en büyük hayalim olan motosiklet hayalime kavuşmuş olacağım bulamazsam çok büyük yıkıntıya uğrayacağım