- Katılım
- 27 Eyl 2005
- Mesajlar
- 159
sevgili zealsun cros sevdalıları
bizim takımız hepsimizde zealsun marka makine var ve bizim altımızda tık bile etmedi,motor güçüne hayranım ve bu paraya daha güzel makina alacagınızı sanmam ohyaoh benim yakım arkadaşım ve sizlerin makineleri ne kadar zorladıgımızı 6.hatay motocros cetesi sinden görebilirsiniz dış granaşlar (plastik kısım)kırılma yapıyor ama benim için motor güçü önemlidir musa dagına iki kişi cıktım isteyen 5.cros gezisini ziyaret edebilir.parca konusunda polen rahatım disbiritör firma adanada orhan abi sagolsun yok demedi şuana kadar seyhan oteli karşısında.onunla görüşebilirsiniz.
bizim takımız hepsimizde zealsun marka makine var ve bizim altımızda tık bile etmedi,motor güçüne hayranım ve bu paraya daha güzel makina alacagınızı sanmam ohyaoh benim yakım arkadaşım ve sizlerin makineleri ne kadar zorladıgımızı 6.hatay motocros cetesi sinden görebilirsiniz dış granaşlar (plastik kısım)kırılma yapıyor ama benim için motor güçü önemlidir musa dagına iki kişi cıktım isteyen 5.cros gezisini ziyaret edebilir.parca konusunda polen rahatım disbiritör firma adanada orhan abi sagolsun yok demedi şuana kadar seyhan oteli karşısında.onunla görüşebilirsiniz.
