AYBERK Katılım 8 Mar 2008 Mesajlar 2,536 19 Mar 2008 Konu Yazar #1 ARKADAŞLAR ZAT 150'Mİ-150 zc'mi? yorumlarınızı bekliyorum ama ACİL!!!
Szman! Katılım 24 Kas 2007 Mesajlar 1,004 19 Mar 2008 #2 zc sekıl ıtıbarıyle genc ısı gb duruyo ama sorunsuz makıne zat ıse daha kalıplı boyle aıle motoru gb yanı hanımı atıcan arkaya gezıcen bence zc
zc sekıl ıtıbarıyle genc ısı gb duruyo ama sorunsuz makıne zat ıse daha kalıplı boyle aıle motoru gb yanı hanımı atıcan arkaya gezıcen bence zc
okayyorukcuoglu Katılım 17 Ağu 2007 Mesajlar 1,470 19 Mar 2008 #3 ben zc yi pek bişeye benzetmiyorum açıkçası bazı zc kullanıcıları belki bana kızabilir ama zat al kardeşim pişman olmazsın
ben zc yi pek bişeye benzetmiyorum açıkçası bazı zc kullanıcıları belki bana kızabilir ama zat al kardeşim pişman olmazsın
TuğrulÖzbek Katılım 3 Ara 2006 Mesajlar 1,220 19 Mar 2008 #4 önce biraz okuma iyi gelebilir http://www.motosiklet.net/forum/mot...ari-yenilendi-baslik-acmadan-once-okuyun.html sonra biraz daha okuma http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/
önce biraz okuma iyi gelebilir http://www.motosiklet.net/forum/mot...ari-yenilendi-baslik-acmadan-once-okuyun.html sonra biraz daha okuma http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/
RoMe0 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 12 Tem 2008 Mesajlar 1,800 16 Ağu 2008 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. 150 Zat
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 16 Ağu 2008 #6 5 ay olmuş acillik bi durumu yok sanırım romeo =)=
RoMe0 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 12 Tem 2008 Mesajlar 1,800 16 Ağu 2008 #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ... VaScO1925' Alıntı: 5 ay olmuş acillik bi durumu yok sanırım romeo =)= Genişletmek için tıkla ... Dimi hiç Bakmamışım x9 evo hakkında bişiyler ararken gördüm yaziim dedim
... VaScO1925' Alıntı: 5 ay olmuş acillik bi durumu yok sanırım romeo =)= Genişletmek için tıkla ... Dimi hiç Bakmamışım x9 evo hakkında bişiyler ararken gördüm yaziim dedim