Z1000

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
güzel gösteride bunları yapabilmiş olsam yinede yapmam kendi motosikletime yazık ya bana göre değil böylew eziyetler:bounce:

paylaşım için saoL.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
harika bir gösteri.paylaşım için saol.sanırım sıradaki motorum yavaş yavaş şekilleniyor:)
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
adam aşmış artık hareketler süper..bide arkasını yere değdirmese süper olcak. içim gidiyo öyle motoru görünce.. :D
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
firestarter için gitmesin bu tarz gösteri yapılan motorların ayrıca takılan bazı aparatları var kuyrukta ve yanlarda tabi bölyle kıymetli motorlarla hareket yapmak için duygusal acıdan sağlam olmak lazım :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst