Yüzümüz Gülmedi

Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
4
Merhaba 125 lik bir Yells Motor aldik. Çin mali. Daha yeni olduğu halde yokuşlarda hiç çekmiyor. En küçük bir rampada sürat 20 km'ye düşüyor. Acaba sorunu ne olabilir. Bir de ön fren diskinden gacur gucur sesler geliyor. Bir türlü düzeltemediler. Tecrübesi olanlar bilgi verirse cok sevinirim. Sevgiler.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
84
abicim hiç boşuna ugraşma sen o eksikleri bugün yaptırırsın yarın yine aynı şey olur sen onu satabildigin en yüksek fiyata sat yarene kaliteli salam bişi al örnegin yamaha, honda hiç olmamssa kawazakii
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Merhaba 125 lik bir Yells Motor aldik. Çin mali. Daha yeni olduğu halde yokuşlarda hiç çekmiyor. En küçük bir rampada sürat 20 km'ye düşüyor. Acaba sorunu ne olabilir. Bir de ön fren diskinden gacur gucur sesler geliyor. Bir türlü düzeltemediler. Tecrübesi olanlar bilgi verirse cok sevinirim. Sevgiler.

kardeş neden adı sanı duyulmamış malları alırsınız çin malı alacaksanız bari bilinen asya veya mondial alsaydın,
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
20' km hıza düşmesi garip bir durum.Eğer 2 kişi biniyorsanız vede kilonuz fazla ise birşey diyemem.Fakat 125cc 10 hp bir makineden ne beklenirki...

Frenleri dert etme, benim makinede de var.Daha önce aldığı makinede de vardı.Belli bir zamandan sonra sesi keser...
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
yeni aldım diyorsun...bence aldığın yere geri götür....

çin malıda olsa en küçük rampada süratin 20 lere düşmesi sağlam bir motorda olacak iş değil...vardır bir üretim hatası...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bende benim motor rampada tek kişi 80 2 kişi 70-65e kdr dusuyo die cok kızıyodum 20ye kdr dusenleri varmış ki normal bişey hiç diil bu kullanımdan olabilirmi bole bişey yanlış vites fln:silent:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
abicim hiç boşuna ugraşma sen o eksikleri bugün yaptırırsın yarın yine aynı şey olur sen onu satabildigin en yüksek fiyata sat yarene kaliteli salam bişi al örnegin yamaha, honda hiç olmamssa kawazakii

Honda yamaha anladık da kawasakinin bu fiyat aralıklarında motoru yok. Yani biraz da mantıklı öneri yapalım bence.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
yılmaza katılıyorum. bir de arkadaş "hiç olmazsa kawasaki alsaydın" demiş.. neyse.
ön freni biraz kullanıp ısıttıktan sonra da ses gelmeye devam ediyor mu? ben de bu scooterımı ilk aldığımda ön disk ötüyodu, ısıtınca geçiyodu. artık hiç ötmüyo. belki benzer bir sorundur.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
disk ötmesi sıcaklardan tüm motorlarda oluyor bende ön arka ötüyor arkayı söküp zımparlamak zor ama ön balataları zımparaladıktan sonsra ses bir süre kesiliyor sonra tekrar ötmeye başlıyor. yokuşta hızın düşmesi sırasında motorun tepkisi önemli bağırıyo gitmiyosa debriyaş ama devir falan düşüyorsa başka bir sorunu vardır.
sağlıcakla.
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
4
Teşekkürler

Yanıt yazıp öneride bulunan tüm dostlara teşekkürler.
Motosiklet sürücüleri için en büyük tehlikelerden biri motor sürücülerini umursamayan binek araç sürücüleridir. Sayın sürücüler lütfen motosikletlere de trafikte saygı gösteriniz.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Doğru düzgün bi usta ya gidersen haLledilmicek sorunu kalmaz :) ÇiN li deyip geçme ben 150 cc motorumla büyük rampaları 80 le çıkıyorum :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
abicim hiç boşuna ugraşma sen o eksikleri bugün yaptırırsın yarın yine aynı şey olur sen onu satabildigin en yüksek fiyata sat yarene kaliteli salam bişi al örnegin yamaha, honda hiç olmamssa kawazakii

bu tür yazılar soruna çözüm değilki... :bounce:
arkadaş sana uydu, motoru sattı diyelim.
yeni alan arkadaş da bu topiğin aynısını açacak. ona da sat diyeceksiniz, sonra??? :silent:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Arkadaşım motorunun 125 cc olmasıyla yokuşta çekmemesinin bi alakası yok.

Ayrıca servise bi götür, birde onların görüşlerini al bakalım ne diyecekler.

Halledilmeyecek sorun yoktur...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
bölelikle çin malı alsakta bilinmeyen duyulmayan çin malı almıcaz bunu öğrendim iyi ben daha almadım motor felan tecrübeli abilerden öğreniyoz :) çin mallarını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst