Yurtdisindan alisveris (XLmoto.com)

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Bugune kadar yurtdisindan fcmoto, getgeared.co.uk ve maximomoto.com sitelerinden alisveris yapmistim. Sadece maximomoto aldigim montu normal TNT ile gonderdigi icin posta yolu ile alisverise girmemisti ve neredeyse mont ucreti kadar da ithalat vergisi vermistim. Digerleri %18 vergi ile sorunsuz alisverislerdi...

Bu ayin 5'inde xlmoto.com sitesinden mont satin aldim. 3 gune DHL express ile kargoya verildi. Kargo 1 gunde Istanbul'a girdi ama gumrukten cekim islemleri ile tam 11. Gun eve teslim edildi.

Bu surede DHL hakkindaki olumsuz yorumlari okuyunca yok ardiye bedeli yok ordino bedeli, iyice keyfim kacmisti.

Ama sonuc olarak, sadece %18 vergiyi kredi kartim ile odedim ve montum eve teslim edildi. Express kargo icinse 29 dolar gayet uygun bir fiyat.

Guvenilir siteler listeme ekledim, tavsiye de ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

Bu arada 24mx.com da ayni siteye ait, offroad uzerine bir site. Kredi karti hesap ozetinde de 24mx/xlmoto yaziyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
DHL tabii ki. DHL'in getirdiği ürün kutuları gümrük memurlarından daha fazla şefkat görüp daha az hasarla elinize ulaşıyor.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
101
Bende 3 ay önce dhl ile yurt dışından ürün getirttim. ticari ürün kapsamina giriyor, gümrük müşaviri bulup çekim işlemlerini yapmanız lazım dediler. Sonrasında çok uğraştım gümrükçülerle, ürünleride alamadım. o yüzden bu aralar yurtdışından bir şey almanızı tavsiye etmem
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Bende 3 ay önce dhl ile yurt dışından ürün getirttim. ticari ürün kapsamina giriyor, gümrük müşaviri bulup çekim işlemlerini yapmanız lazım dediler. Sonrasında çok uğraştım gümrükçülerle, ürünleride alamadım. o yüzden bu aralar yurtdışından bir şey almanızı tavsiye etmem

Sizin urun neydi? Kac tane aldiniz? Bir de kargo agirligi ne kadardi?
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
475
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Ben de yakın zamanda yurt dışından bir bot almayı düşünüyorum. Yerli piyasada ürün bulmak mümkün değil şuan. Bulsan beden yok. Bir iki yere sordum. Siparişle getirtiyorlar. Bin tl daha az fiyata kendim alırım daha iyi (gümrük kargo dahil). Bir satıcı açık açık söyledi artık bot satmayacağım onunla uğraşamam diye. Eskilerin anlattığı; memlekette kask bile bulunamayan o eski güzel günlere geri dönüyoruz yavaş yavaş.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Ben de yakın zamanda yurt dışından bir bot almayı düşünüyorum. Yerli piyasada ürün bulmak mümkün değil şuan. Bulsan beden yok. Bir iki yere sordum. Siparişle getirtiyorlar. Bin tl daha az fiyata kendim alırım daha iyi (gümrük kargo dahil). Bir satıcı açık açık söyledi artık bot satmayacağım onunla uğraşamam diye. Eskilerin anlattığı; memlekette kask bile bulunamayan o eski güzel günlere geri dönüyoruz yavaş yavaş.

Simdilik bildigim firmalari soyleyeyim;

Fcmoto
Motardinn
Motostorm
Xlmoto
Getgeared
Louis

Baska bildikleriniz varsa ogrenmis olurum.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bende 3 ay önce dhl ile yurt dışından ürün getirttim. ticari ürün kapsamina giriyor, gümrük müşaviri bulup çekim işlemlerini yapmanız lazım dediler. Sonrasında çok uğraştım gümrükçülerle, ürünleride alamadım. o yüzden bu aralar yurtdışından bir şey almanızı tavsiye etmem

Ticari ürün kapsamına girmişse o DHL'in çözebileceği birşey değil zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst