Yurt Dışından Lastik Siparişi

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Forumlarda gezerken bazı üyelerin yurt dışından motosikletleri için parçalar getirttiğini okumuştum o üyeler şimdi hala buralardaysa
bana lastik siparişi verebileceğim adresleri önerirlerse sevinirim. Siparişi vereceğim Bridgestone'nun TW34 Trail Wing modeli.
Yardımcı olucak arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

0000_Bridgestone_TW34_Trail_Wing_Dual_Sport_Rear_Tire_--.jpg
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
yurtdışından daha önceleri sipariş verdim ama hep ufak parçalardı ve 100 dolar veya euro altındaydı , lastik bu tutarı geçeceği için vergi biner üstüne , türkiyeden almak daha mantıklı olur ...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Öncelikle ebaY.com ve PayPal.com sitelerine üye olmanız gerekiyor. Ebay'e üye olmak kolay, adresinizi doğru yazmayı unutmayın. ebay.com alışveriş sitesinin anasayfasında search kısmına lastiğin marka ve modelini yazacaksınız. Karşınıaa çıkan listede gönderilecek ülke olarak Türkiye'yi seçeceksiniz. Yanında "Buy it now" ibaresi bulunan ürünlerin arasında Türkiye'ye gönderilme fiyatı belirtilmiş olanları veya gönderilecek yer olarak "worldwide" olanları inceleyip uygun bulursanız satın alma butonuna basacaksınız. Bu andan sonra ebay'in kendi kuralları ve uluslararası hukuk kuralları işler. Bunları iyi okuyun. O zaman sizi PayPal sitesine yönlendirecek. Bu işlemlerden önce (eBay'den satın alma işine girişmeden önce) tabii PayPal'a üye olmalısınız. Orada kredi kartı ile ilgili bilgileri bir kereliğine gireceksiniz, daha sonra kimse size kredi kartı sormayacak. "Pay now" butonu ile ödemeniz yapılacak. Getirteceğiniz ürün belirgin şekilde kıymetli birşeyse veya kutusu oldukça büyükse kesinlikler gümrüğü takılcaktır. 200 euro altında veya küçük bir kutu ise direkt adresinize gelebilir. Satıcı ile irtibat kurup faturayı düşük göstermesini ve hediye paketi ve hediye ibaresini eklemesini de sağlayabilirsiniz. Bu şekilde gümrüğe takılma olasılığı azalır. Gümrüğe takılırsa ise PTT gümrük kargo şubesinden bir ihbarname gelecek. Ürününüzü kimliğiniz ile buradan alacaksınız. Kutunun içinden çıkan fatura üzerinden toplam olarak %18 KDV ve %4 gümrük vergisi ödeyeceksiniz. Birkaç form ve gişe işleminden sonra size verecekler.

Umarım faydalı olmuşumdur.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Lastiğin fiyatı 80 ila 90 $ arası değişiyor tabi indirimli fiyatı çoğu yerde de indirimli fiyatları ile var normal de 130 $ filan cevap veren arkadaşlara teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst