Yurt Dışından Gelen Tehlike!

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar ; konu siyasi, politik, gurbetçi vatandaş tartışması değil. Trafik hususunda yorum ve eleştri yapsak... :cat:

Daha önce bu konudan bahsedildi mi bilmiyorum ama önemli bir husus;

Yaz mevsimi nedeniyle yurt dışından tatile gelen yurttaşlarımız. Türkiye yollarında pek fazla kural tanımıyorlar. Kullandıkları Mer_ce.des ve B,MW gibi modelli araçlarla yüksek hız ve hatalı sollama yaptıklarına birçok defa tanık oldum. Onun haricinde ani dönüşler , diğer araçları takmama , sanki yolların sadece onlara ait olduğu hissi... bizlere daha fazla dikkatli olmamız konusunda uyarı veriyor!!!

Kimse kusura bakmasın kurunun yanında yaş da yanar:cat:


@gureli ; Yazımın orjinali yukarıda ve aşağıda senin yorumların!

Gurbetçi kim, neden gelmesin vatanına . 2.veya üçüncü sınıf köylü kim o senin vatandaşın değilmi ? senin asaletin nerden geliyor. ?

Yurt dışından tatile gelen yurttaşlarımız diye insani bir başlangıç yapılmış...Sınıf ayrımı yapmadım ve asla yapmam da. :jocolor:

ayrıca Tr.mizde sen motorcu olduğun için seni hiç iplemeyen, senin şeridinden seni sollayan ,düşüncesize, karşı şeritten gelirken yine seni görmezden gelip, üzerine süren vicdansıza ve bu yıl boyunca devam eden trafiğe hiç sesin çokmıyorda, vatanına döviz getiren ,gurbetçi vatandaşıma dil uzatma lütfen önce şapkanı önüne koy ve düşün.

Sesimizin çıkmadığını nereden biliyosun. Öyle birşey yazılmış mı? Her zaman bas bas bağırırız. "Bizi farkedin" diye...

vatanına döviz getiren ,gurbetçi vatandaşıma dil uzatma lütfen önce şapkanı önüne koy ve düşün. yukarda bir arkadaşımın dediği gibi bugün kapılar açılmış olsa. kaç kişi kalır Türkiyemde.

Konuyla alakası yok!

Evet tabiri caizse o vatandaşım gerçekten eşşek gibi çalışıyor . ve emeğinin karşılığını da vatanına getiriyor . Ve burada ne oluyor , Bunlarda euro çok tırpanlayın, fiatları katlayın oluyor .

Konuyla alakası yok!

.ayıp diye bişey var eğer biliyorsan lütfen daha dikkatli davranın, daha misafirperver olun . Keyifli kazasız sürüşler hepinize

Bu insanlara sövme, hakaret veya benzeri davranışta bulunduğumu hatırlamıyorum!

Alıntı yapmışsın ama sanırım yazıyı okumadın! Yazdığım yazı ile tamamen alakasız yorum yapmışsın.
Konuyla ilgisi olmayan yazılar yazdığının farkında değilsin...Ya da başkasına sinirlendin geldin bize çatıyosun...

Eğer yorumların bana değil de arkadaşların yazılarına ise ; yine de sert olmuş haberin olsun...

---

Gelelim konuya ; Zaten ülkemiz yollarında yeterince tehlike var , ama yaz aylarında bu tehlike daha da artıyor! Tehlikey artıran en başlı sebep de bu vatandaşlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Viper kardeşim akşam evet sinirlendim. Bir arkadaşım gelmesinler demişti, ona sinirlendim. bazı arkadaşlar gurbetçileri bir öcü gibi göstermiş ona sinirlendim. yazım sadece senin yazına değil umuma tepki oldu . kırdıysam özür dilemesini de bilir özür dilerim. Yalnız o gurbetçi vatandaşımın hayatını kazanmak için daha iyi bir gelecek için yurtdışına gittiğini unutmıyalım . o vatandaşım ki yurtdışında dışlanır vatanında'da dışlanır oldu vatansız kaldı kendi vatanında almancı oldu . cevabım yukarda da belirttiğim gibi sadece sana değildi. Arkadaşımın biri yazısında sormuş neden arabayla geliyorlar demiş . Yanıtını ben söyliyeyim. 4 kişilik bir aile olduğunu düşünürsek ortalama olarak gidiş dönüş yüksek sezon dolayısıyla uçak bileti + hava alanından memleketine otobüs yolculuğu 4000 euronun üzerinde bir masrafa yol açar.eşyalarıyla hediyeleriyle çektiği rezillik te ayrı . o yüzden adamın arabası var yükleyip o kadar yol tehlikesini göze alıp arabasıyla geliyor , ve bu ona daha ucuza maloluyor . ayrıca burada da bir vasıta gerektiğini düşünürsek niye arabasıla geldiği anlaşılır sanırım. O sizlerin dediği maganda tipler sadece Türkiyemde değil bütün avrupa güzergahında da ayni tehlikeyi yaratıyor . tabii seninde dediğin gibi kurunun yanında yaş ta yanıp, bu bütün gurbetçilere malediliyor.
bu yüzden tepkimi mazur gör tekrar özür diliyorum. Keyifli sürüşler
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
aslında olay yurt dışındaki veya yurt içindeki şoförler sorunu degil. sorun;
egitimsizlik.

Eğitim seviyesi düşük insanlar her yerde kendini belli ediyor.Yurt dışından gelen bazı egitim seviyesi düşük insanlarımızın hal ve hareketlerini bütün gurbetçi arkadaşa yüklememek lazım. o yurt dışından gelen egitim seviyesi düşük gurbetçilerin aynı modelinden Türkiye'de de bol miktarda var.

İnsanları sınıflandıracaksanız nerde yaşadıklarına göre degil egitimi ve kültür seviyelerine göre sınıflandırın.Fakat ben insanların sınıflandırılmasına karşıyım...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Aynı şeyi İstanbullu sürücüler Anadolu'da da yapmaktadırlar ne yazık ki burada bir istanullu aynı tavırlarla kendini plaka olamadan da belli edebilmektedir.Ne yazık ki.:pale:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Viper kardeşim akşam evet sinirlendim. Bir arkadaşım gelmesinler demişti, ona sinirlendim. bazı arkadaşlar gurbetçileri bir öcü gibi göstermiş ona sinirlendim. yazım sadece senin yazına değil umuma tepki oldu . kırdıysam özür dilemesini de bilir özür dilerim. Yalnız o gurbetçi vatandaşımın hayatını kazanmak için daha iyi bir gelecek için yurtdışına gittiğini unutmıyalım . o vatandaşım ki yurtdışında dışlanır vatanında'da dışlanır oldu vatansız kaldı kendi vatanında almancı oldu . cevabım yukarda da belirttiğim gibi sadece sana değildi. Arkadaşımın biri yazısında sormuş neden arabayla geliyorlar demiş . Yanıtını ben söyliyeyim. 4 kişilik bir aile olduğunu düşünürsek ortalama olarak gidiş dönüş yüksek sezon dolayısıyla uçak bileti + hava alanından memleketine otobüs yolculuğu 4000 euronun üzerinde bir masrafa yol açar.eşyalarıyla hediyeleriyle çektiği rezillik te ayrı . o yüzden adamın arabası var yükleyip o kadar yol tehlikesini göze alıp arabasıyla geliyor , ve bu ona daha ucuza maloluyor . ayrıca burada da bir vasıta gerektiğini düşünürsek niye arabasıla geldiği anlaşılır sanırım. O sizlerin dediği maganda tipler sadece Türkiyemde değil bütün avrupa güzergahında da ayni tehlikeyi yaratıyor . tabii seninde dediğin gibi kurunun yanında yaş ta yanıp, bu bütün gurbetçilere malediliyor.
bu yüzden tepkimi mazur gör tekrar özür diliyorum. Keyifli sürüşler

Anlayışlı cevabın için teşekkürler. :wiinkk:

aslında olay yurt dışındaki veya yurt içindeki şoförler sorunu degil. sorun;
egitimsizlik.

Eğitim seviyesi düşük insanlar her yerde kendini belli ediyor.Yurt dışından gelen bazı egitim seviyesi düşük insanlarımızın hal ve hareketlerini bütün gurbetçi arkadaşa yüklememek lazım. o yurt dışından gelen egitim seviyesi düşük gurbetçilerin aynı modelinden Türkiye'de de bol miktarda var.

İnsanları sınıflandıracaksanız nerde yaşadıklarına göre degil egitimi ve kültür seviyelerine göre sınıflandırın.Fakat ben insanların sınıflandırılmasına karşıyım...

Evet bence en önemli nokta bu... :cat:
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
31
Nıye bagzıları konunun ozunu anladıkları halde bılerek baska yone cekıyorlar.
Isım dolayısıyla Avrupanın pek cok ulkesıne gıttım. Bu ulkelerde yasayan turklerı ( özellıkle Almanya, Belçika, Hollanda ) gordum ve utandım. Aslında Türkiye deki yurtdaslarından pek bı farkları yok. ama ınsanın gozune batan resmen sınırları belırtılmıs Turk mahallelerıyle Yerlı halkın mahallelerı arasındakı farklar.
Bence konunun ozude burada. Yollarımızda bu magandalılıkları yapan T.C vatandasları gurbetcılerımızden tabıkı fazla. ama ınsanın aklına su soru gelıyor. kardesım sen para kazandıgın ( kı bende hep dısarıda calısıyorum) memlekette efendı uslu tum kurallara uyarak surus yapıyorsunda nıye kendı memleketıne geldıgınde yerlı magandaları taklıt edıyorsun. hadı bızımkılere haddını bıldırecek kanun, kısı ve kurum eksıklıgı var sen orada yılın 11 ayı duzen ıcınde yasarken nıye buraya gelıp trafıgı dahada kaosa cevırecek surus yapıyorsun? hadı bız gerıkalmısızda bu gelen ınsanlar ne oluyor. kusura bakmayın ama onlarda buradan gıdıs yıllarında kalmıs.

Not: Kımse dısarıdakı Turk gettoları hakkında yazdıgım ıcın benı kınamasan cunku ben gorduklerıme daha soylenenlerden cok ınanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst