yurt dışına çıkıyorum motoru satmak en kolay yol mu olur?

Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
arkadaşlar merhaba, başlığa derdimi yazdım aslında :) bosna hersek e gidiyorum 2 haftaya. çalışacağım orda. motoru satmak için ilana koydum bugün duke 200 abs 10 bin km 1 yıl kullandım(link vermeyeceğim kimse kızmasın :) zaten duke sayfasına yazdım).

paraya ihtiyacım olur diye motoru satmayı düşünüyordum hem de götürmek zor olur diye. şimdi kredi çektim. motoru yurt dışına uzun süreli götürmek zor iş midir? zaten değişme zzamanı geldi, sat orda al. hem belki daha ucuzdur. bakamadım.

fikir ve önerileriniz değerlidir :)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Birine vekalet verip uygun zamanda uygun fiyata acele etmeden satış yapmak mantıklı olabilir. Bu yazıyı okuyup durumun takvime bağlı oluşundan faydalanmak isteyenlere karşı bir önlem olur.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
245
Yurdışından motosiklet almak muhakkak bizim şartlarımıza göre daha ucuzdur ama !!! ruhsat çıkarmak devir işlemleri vs ne derecede yürür bilmiyorum. Ayrıca yurtışında ehliyet mevzuatı ve yasalar da çok önemli. Sağlam araştırıp gitmeli. Gideceğin ülke neresi ?
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Birine vekalet verip uygun zamanda uygun fiyata acele etmeden satış yapmak mantıklı olabilir. Bu yazıyı okuyup durumun takvime bağlı oluşundan faydalanmak isteyenlere karşı bir önlem olur.

haklısın zaferce. dayımla konuştum deposu var. vekaleti ve adresi de değişeceğim. ne zaman satarsa artık.

Artık hayatınıza orada mı devam edeceksiniz

ilanı da ben vereyim :D
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...57446052/detay

sağol snappy. :)

büyük ihtimalle bir süre. belki 1 belki 3 yıl. belli de olmaz.

Oralarda kesin ucuzdur. Elindekini burda sat, orda yerine 390 alırsın.

390 değil de klx 250 veya wr 250 alabilirim.

Yurdışından motosiklet almak muhakkak bizim şartlarımıza göre daha ucuzdur ama !!! ruhsat çıkarmak devir işlemleri vs ne derecede yürür bilmiyorum. Ayrıca yurtışında ehliyet mevzuatı ve yasalar da çok önemli. Sağlam araştırıp gitmeli. Gideceğin ülke neresi ?

bosna hersek e gidiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst