Yurdum insanının sadece motosikletlilere değil kendinden başka hiç kimseye saygısı yok.Araba kullanırken de değişen bir şey yok siz anayolda ilerlerken ara yoldan bir ruh hastası önünüze atlar,sizden büyük araçlar üstünüze kırar sizi hiçe sayar.Öküz her koşulda yine öküz.Bu tarz şeyler sizi motosikletten soğutmasın.Ben şahsen araba kullanırken bu öküzlerin yaptıkları beni daha çok sinir ediyor motosiklet ile karşıdakinin yaptıkları saygısızlıklardan küçük boyutu sayesin de daha rahat sıyrılıyorum o yüzden motosiklet sürerken daha sakin ve iyi hissediyorum.
Bir yine yurdum insanında çok değişik bir psikoloji var.Aşırı derece kıskançlar.Aslında herkes motosiklet sürmek istiyor herkes özgür olmak istiyor ama bir çoğu buna cesaret edemiyor.Bu cesaret edemeyenler motosiklet sürecek Güven,Özveri ve Tecrübesi(baş harfleri birleştirin)olmayanlar kıskançlıklarını,cesaretsizliklerini,korkaklıklarını motosikletlilere karşı nefret olarak dışa vuruyorlar.