- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
- Konu Yazar
- #1
Daha önce gezilerde fark etmiştim ki motosikletimin yüksek rakımda rölantisi düşüyor.
Şuan 25000km ye doğru gidiyor.
Daha 4500km de iken(dolayısı ile hava filitresi temiz orj, bujiler yeni hatta motor sıfır sayılır) karadeniz gezimizde yaylaya çıktığım zamanlarda rölanti çok düşüyor ve debriyaj ful sıkılı olsa dahi ara ara gaz vermezsem stop ediyordu.
19000km civarında iç anadolu akdeniz turunda da aynı sorunla karşılaştım(hava filitresi, bujiler yeni değişmişti). Rakım düştüğünde ise herşey normale dönüyor.
Sizce sorun ne olabilir. Enjeksiyonlu motosiklette otomatik olarak ayarlanması gerekmiyor mu?
Motosikletim garantisinin son demlerinde. İstanbulda servise gittiğimde doğal olarak bir arıza görülmüyor.
Rakım yüksek olmadığı için test de edemiyoruz doğal olarak =/ Garantisi bitmeden neyi nasıl değiştirtmem gerekir?
Şuan 25000km ye doğru gidiyor.
Daha 4500km de iken(dolayısı ile hava filitresi temiz orj, bujiler yeni hatta motor sıfır sayılır) karadeniz gezimizde yaylaya çıktığım zamanlarda rölanti çok düşüyor ve debriyaj ful sıkılı olsa dahi ara ara gaz vermezsem stop ediyordu.
19000km civarında iç anadolu akdeniz turunda da aynı sorunla karşılaştım(hava filitresi, bujiler yeni değişmişti). Rakım düştüğünde ise herşey normale dönüyor.
Sizce sorun ne olabilir. Enjeksiyonlu motosiklette otomatik olarak ayarlanması gerekmiyor mu?
Motosikletim garantisinin son demlerinde. İstanbulda servise gittiğimde doğal olarak bir arıza görülmüyor.
Rakım yüksek olmadığı için test de edemiyoruz doğal olarak =/ Garantisi bitmeden neyi nasıl değiştirtmem gerekir?