- Katılım
- 10 Ara 2008
- Mesajlar
- 18
- Konu Yazar
- #1
saygıdeger forum sakınlerı az evvel uye oldum ve ne yazıkkı ılk mesajımı motosıkletımle alakalı bır sorun hakkında sızden fıkır almak amacıyla atıyorum
umarım yanlıs anlaşılmam
)
baslıktada belırttıgım gibi motosıkletım yuksek devırlere cıktıgı zaman sıddetlı teklemeler yapıyor aslında tekleme de denmez daha cok sılkelemeye benzıyor
motos sogukken nıspeten daha sarsıntısız fakat motor ısındıgı zaman bıraz daha sıddetlenıyor cekıste ınanılmaz bır dusus soz konusu oluyor.
her vıteste bu arıza soz konusu gazı alt devırlerde sabıt tuttugum zaman tın tın seklınde sorunsuz ve sarsıntısız gıdıyor takrıben 5,vıtes 30/40 km surat te sorun yok fakat anı gaz acmalarda bahsettıgım gibi bir tekleme ve ya sarsıntı soz konusu
bunu fark edelı 2 gun oluyor servısten aldım. ve bu olay bas gosterdı benzınden oldugunu sandım bbenzın aldım her zaman aldıgım yerden degısen bişey olmadı daha sonra arastırdım ve bujıden olabılecegı fıkrıne vardım fakat onuda bu sabah degıstırdım.eskı bujı kapkara kurum olmustu cıkardım yenı bujı taktım fakat ılk calıstırmamdan sonra oda aynı hale geldı
)) hava fıltresınde bır sıkıntı yok tertemız zaten yenı takılmıstı daha 20 km bıle yapmadı.fakat servısten aldıktan sonra egzostumun uc kısmı ciddi oranda kurum yapmıstı daha evvelde vardı fakat artık egzostun uc kısmına dogru ufak tasmalar soz konusu oldu.
bır fıkrı olan varsa yazabılırse sevınırım sımdıden tesekkurler
umarım yanlıs anlaşılmam
baslıktada belırttıgım gibi motosıkletım yuksek devırlere cıktıgı zaman sıddetlı teklemeler yapıyor aslında tekleme de denmez daha cok sılkelemeye benzıyor
motos sogukken nıspeten daha sarsıntısız fakat motor ısındıgı zaman bıraz daha sıddetlenıyor cekıste ınanılmaz bır dusus soz konusu oluyor.
her vıteste bu arıza soz konusu gazı alt devırlerde sabıt tuttugum zaman tın tın seklınde sorunsuz ve sarsıntısız gıdıyor takrıben 5,vıtes 30/40 km surat te sorun yok fakat anı gaz acmalarda bahsettıgım gibi bir tekleme ve ya sarsıntı soz konusu
bunu fark edelı 2 gun oluyor servısten aldım. ve bu olay bas gosterdı benzınden oldugunu sandım bbenzın aldım her zaman aldıgım yerden degısen bişey olmadı daha sonra arastırdım ve bujıden olabılecegı fıkrıne vardım fakat onuda bu sabah degıstırdım.eskı bujı kapkara kurum olmustu cıkardım yenı bujı taktım fakat ılk calıstırmamdan sonra oda aynı hale geldı
bır fıkrı olan varsa yazabılırse sevınırım sımdıden tesekkurler