YUKI Yuki Yg 250Nt Naked-2015 Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Sarfiyat 2.5 Litre (100 Km)

Motor CBB Tek Silindir 4 Zamanlı Su Soğutmalı Balansörlü Motor
Silindir Hacmi (cm³) 249 cc
Silindir Çapı ve Strok (mm) 66.5x66.2
Silindir Sıkıştırma Oranı 9.6 ± 0.1 : 1
Max. Tork 22/6000
Max. Güç 18.5Kw (25 Beygir) /8500
Max. Hız (km/h) 160 Km/h
Rölanti 1500±100 min

Şanzıman 6 Vites
İlk Vites Oranı 2.769
Son Vites Oranı 0.960

Çalıştırma Metodu Elden ve Ayaktan Marşlı
Soğutma Tipi Su Soğutma
Yağlama Tipi Yağ Pompası
Ateşleme Tipi CDI

Debriyaj Tipi Islak Tip / Çoklu Plaka
Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile

Lastik (Ön/Arka) 110/70-17(140/70-17)
Yakıt Tankı Kapasitesi (L) 16.3 Litre
Max Yükleme Kapasitesi (Kg) 150 Kg
Boyutlar U-G-Y (mm) 2060mm X 800mm X 1175mm
Dingil Mesafesi (mm) 1395
Fren Tipi (Ön/Arka) Ön Çift Disk / Arka Disk
Ağırlık (Kg) 166 Kg


yg250nt-naked.jpg

yg250nt-naked.jpg

yg250nt-naked.jpg

yg250nt-naked.jpg


Fiyat: 9.000 Tl
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bunun da kağıt üzerinde verileri çok güzel ama yeni racing modelinde olduğu gibi fiyatı tırt, bunu da kimse almayacak :)

BAJAJ BAJAJ BAJAJ baksınlar lansman fiyatına, kaç adet sattığına, ders alsınlar, halkın motoru oluyordu az kalsın, onu da gazladılar, durulmuştur satışları heralde ...
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
kanaatimce kimse bu motora 9 bin vermez gibi.Ayrıca böyle şekil tasarım yapılmaya çalışılmış ama soba borusu gibi egzost takılmış :farao:
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Yuki netice itibarı ile. Kağıt üzerindeki verileri doğru sayalım. Bu verileri kaç bin km sağlayacak muamma. 9000 tl civarıydı fiyatı, bakmıştım. Algısı vergisi falan, japonla arasında bir şey kalmamış fiyat olarak.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
hem 9000tl hem de üzerine " naked " yazmışlar. yaa, ne diyeyimben size? :cyclopsan
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
hem 9000tl hem de üzerine " naked " yazmışlar. yaa, ne diyeyimben size? :cyclopsan
fuardan mis gibi 11.500'e KTM Duke 200 aldım-bunlar kafayı peynir - ekmekle yemişler/yada uyuşturucu kullanmışlar herhalde fiyatları belirlerken...:queen: 9-10 bin tl'ye bunu alacak zavallı bir vatandaş-seneye satmak istese acep 4 bine satabilecek mi??? Tabii motor hala hayatta kalmayı başarabilirse...:mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
31
ben yuki kullanıcısıyım fotoda görünce fena değil dedim ekzoza dikkat etmemiştim bugün bayiye gittim aman allahım motor tam bir rezalet birde satıcı 145 yapıyor demezmi hemen ekzoz dikkat ççekiyor arkadaşın dediği (elgue) soba borusu tanımı uygun=) ekzoz değişecek dedim banimle aynı fikirdeydi satıcı yukinin lastıkleri hep tam naylon olur buda aynı yani kafatan 1100 lira masraf üstüne otordum satıcı yüz hatlarımdan anladı heralde işçilik çok rezalet hemen ben söylemeden anlattı fiyatta 9250 dedi ama indirim yaparmış patron=) bu motor değeri bence 6 bin lira en fazla ama ben almam o ffiyatada . kendi motorumu daha çok sevdim bunu görünce. yuki nasıl piyaseye sürecek merak ediyorum bu modeli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst