- Katılım
- 22 Ağu 2009
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
İyi günler arkadaşlar.Motorsikletimin şanzuman grup dişlisini değiştirdim.(5 Vites 150 cc)Motoru geri topladım.Motor şuanda çalıştıramadım .Motorun şanzuman aksamı marş aksamı falan çok güzel çalışıyor.Sadece şüphem subablar doğru çalışmıyor.motora benzin geliyor.Hava filtresinde sıkıntı yok.Buji ateşleme yapıyor.sizce neden olabilir.Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.Şimdiden teşekkürler.