youtube yasağı kalktı...

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
cnnturk te izledim. yasak bugun kaldırılıyor.. hadi hayırlı olsun. bol video lu günler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel haber için tesekkurler,En guzelı orjınal gırıs yapmak
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
türkiye genelınde youtubenın dnslerrını yenıledıklerı ıcın turkıyenın hertarıfında gırılmıyor ama dns ler bıtınce tr heryerde gırılecek.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
ii ii ya ikidebir başka siteden youtbeye geçmek kötü oluyodu :) :cat: bilgi çin teşekkürler
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
DNS degistip giriyoduk yasagın kalkıp kalkmaması önemli deil.
Zaten 2-3 güne yine kapatılır...:cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
abi o bildiğiniz 4.2.2.1 dns de yasak, başka dns olan varmı elinde?
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
yan yoldan giriş yapsakta direk girmek gibi rahatı yok teşşekkürler bilgi için
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kapanırsa youtube jacker .exe indirin kurun.
dnslerle cebelleşmeyin :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla ben zaten gırıyordum benım ıcın degısen bısı yok Ktunnel Vtunnel ugrasmadan ufak bı programla gırıyordum :)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
en fazla 1 hafta açık kalır o site:pr:
bizimkiler sevmediği bi video gördü mü(orda tuşu var zaten youtube on youtube off yazıyo) çat diye kapatıyo:queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel bir gelişme...Gerçi ben giriş yapıyordum ...amaaa.:wiinkk:

Bakın ERBAKAN Hoca'nın da YASAĞI KALKTI..:)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
42
iyi olmuş kalkması ama bizim türk milletine fazla dayanmaz gene kaparlar :p vtunnel isimli bir site var onun üzerinden giriliyordu zaten :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
sanki milletin youtubeye giremeyeceklerini sanıyolar elli çeşit yolu var bence burda amaç bazı gerçeklei gizlemeye çalışmak
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bence hayırlı olmadı. ya da otomatik dns ayarını denemeden yazmışsınız hep. :) yanlış bilgilendirmeyin milleti :) açıldıysa da yine kapanmış :pr:


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst