Yorumsuz...

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
17
ilk resimde kırmızı ışıkta geçen otomobil sürücüsü ::rantinp: böle bişey benim başıma gelse (ALLAH hiç birimize yaşatmasın) ve sağ kalırsam, o adam kaçıcak delik arasın ::eviiil::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst