Merhaba yeniden; 3700 tl'ye aldım 2011 model, bir tanıdığımın kefil olduğu bir arkadaştan aldım, motordan çok anlamıyorum dediğim gibi ama iyi bakıldığı belli oluyordu motora, bakalım hayırlısı artık

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
Çok teşekkür ederim, umarım hiçbirimiz kaza bela yaşamayız hiçbir zaman...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
hayırlı uğurlu olsun allah bela kaza vermesin kayıt işlerini yaptınmı yapmadıysan sigorta fiyatlarını görünce kalp krizi geçirme sakına
Henüz motorun satışını da üzerime almadım ama sigortayı sanırım bir süre ertelemek zorunda kalacağım, zira pek bi birikmiş param yoktu, borç yiğitin kamçısı diyip çıktım yola, önce kendimi güvenceye almak için ekipmanları tamamlayıp kısmetse sonraya bırakacağım sigorta işini

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Hayırlı olsun, ekipman şart en azından kask işini hallet, eldiveni de al kaliteli olandan, gerisini daha sonra da yapsan olur.
Çok sağolasın, zaten kaskı ve eldiveni motoru almaya karar verdiğim ve arkadaşla anlaştığım zaman aldım. Başlangıç için ls2 ff351 kaskın yeterli olacağını düşündüm, 4 yıldız almış görünüyordu sharp testlerinden, eldiveni de şimdilik işimi görecek ucuz yollu bi tercihle hallettim. Ama şu iki gün içerisinde farkettim ki montsuz da olmuyor, ankaranın ayazı sadece kampüs içerisinde 50 km hızı geçmememe rağmen kesiyor baya baya

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
Bu arada arkadaşlar benim gibi yolun başında olan birisi için önerebileceğiniz bir mont var mıdır? Kask seçerken de baya sıkıntıya girmiştim nasıl bisey almak lazım diye, montta da yaşıyorum aynı kararsızlığı, şöyle 200-250 tl arası birşey arıyorum