Yollarda Ona da Yer Açın: Yeni CF Moto 650 NK

Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pardon ama ortada dediğiniz kalite hayal kırıklığından ibaret.Çinli bir firma o fiyata en azından selesi rahat bir motor üretebilirdi. Cfmoto etiketini değiştirtmeden üstüne mondial vs etiketi koydurmadan ihracat yapan , farkını fiyatını kalitesiyle ortaya koyma çabasında olan bir şirket. Ve bunların tümü yetersiz kalıyor. Bu memlekette satamıyacağı gibi avrupada da satamayacak bana göre , çünkü motorun kendisinin kaliteli olmasıyla bitmiyor bu işin servisi var parçası var vs.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
18 20 gibi rakamlara gelirse iyi satar. yoksa o paraya mt07 alirim o da iki silindir hem de yamaha der alir gecerler. gerci 18 20 ye gelse ben olsam gider gene ikinci el mt 07 alirdim ya neyse :cherry:
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
CF moto bu model ile, yüksek cc motor isteyen ama anlamayan kişilere hitap etmiş. Saygı duyarım.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
21.000 TL barajında o kadar çok motosiklet var ki .Sanırım listenin en son sırasına ancak yazılır :(
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Motor önceden getirdikleri motorun yeni versiyonu. Frenler, motor aksamında ve parçalarda yenileme yapılmış hali. Amerikada 5500-6000 USD fiyatıyla satışı yapılıyordu en son incelediğimde yanlış hatırlamıyorsam. Motor ABS'li olarak 21.600 diyor web sitede ama her türlü 20 ye verirler bu motoru pazarlık vs. 20'ye sıfır absli pek motor yok malum 26'dan başlıyor en yakın alternatifler. Elbette bu paraları güvenip vermek zor ne olacağı bilinmeyen bir motora. Beğenende çok, beğenmeyende yurt dışı yorumlarında. Ancak motor,fren aksamlar sorunsuz ve kaliteli parçalar ondan emin olabilirsiniz. Bence 17-18'den bir süre kar, hatta birazda zarardan satmaya uğraşsalar biraz piyasa yapabilirlerdi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------

Parça'nın yanı sıra üstünde Continental lastikle geliyor motor, düşük vergi, kaliteli aksamla beraber motor ciddi bir donanım sunuyor 60hp gücüyle birlikte.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bu çinli aşkına bürünmüş tedarikçiler türk insanını cidden safmı zannediyor.25000 tl bu motosiklete verene kadar 25 tl ye ne japonlar ne italyanlar alınır.Ne satıcak 5 tane satsın .25000 tl param olacak gidicem bunu alıcam.Beni bırak şehrimde ne kadar motosikletli arkadaşım varsa Allahın beyinsizi der geçer.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
pardon ama ortada dediğiniz kalite hayal kırıklığından ibaret.Çinli bir firma o fiyata en azından selesi rahat bir motor üretebilirdi. Cfmoto etiketini değiştirtmeden üstüne mondial vs etiketi koydurmadan ihracat yapan , farkını fiyatını kalitesiyle ortaya koyma çabasında olan bir şirket. Ve bunların tümü yetersiz kalıyor. Bu memlekette satamıyacağı gibi avrupada da satamayacak bana göre , çünkü motorun kendisinin kaliteli olmasıyla bitmiyor bu işin servisi var parçası var vs.

Sele rahatlığı kalite göstergesiyse o zaman Duke serisi topyekün dünyanın en kalitesiz motorlarıdır. Servis ve parça olayı başka bir konu, o konuda ne yapacakları önemli tabi ki ancak baştan olumsuz düşünmekle bir yere varılamaz, bekleyip göreceğiz. Zaten sizin gibi düşünenlere kalsa bu ülkeye Çinmotoru girmesin, kimse de motor alamasın. Herhalde bunu istiyorsunuz.

Genel yazıyorum kusura bakmayın ama burada çoğunluğun kalite algısı marka ismiyle parallel gidiyor. 150 NK'nın markası Yamaha olsaydı kalitesiz diyenlerin çoğu motoru öve öve bitiremeyeceklerdi. Bakın dayanıklılığından falan söz etmiyorum, ilk bakışta bayide incelendiğinde hissedilen kalite algısından bahsediyorum. Markalarını unutup o gözle bir KTM Duke 200'ü, R25'i inceleyin bakalım plastiklerine ne diyeceksiniz ? 150NK modeline kalitesiz diyen kusura bakmayın ama motordan anlamıyordur. Üstelik satın alıp memnuniyetini yazan onca arkadaş varken. Gerçi kalite olarak R25 ile Inazuma'yı bir tutan ve kıyaslayan insanlara da bunları anlatmaya gerek yok. Çok istiyorum forumdan bir kaç arkadaşla bir araya gelelimde birlikte motorları inceleyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

Bu çinli aşkına bürünmüş tedarikçiler türk insanını cidden safmı zannediyor.25000 tl bu motosiklete verene kadar 25 tl ye ne japonlar ne italyanlar alınır.Ne satıcak 5 tane satsın .25000 tl param olacak gidicem bunu alıcam.Beni bırak şehrimde ne kadar motosikletli arkadaşım varsa Allahın beyinsizi der geçer.

Motor 21700 TL. Zaten 25000 olsa bu kadar muhabbet dönmez. İşin facia tarafı motorun ABS'li olmasına ragmen ilk çıktığından daha ucuza satılması. Madem bu fiyata satabiliyordunuz, o zaman neden 5 sene once uygun rakamlara vermediniz ?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Bu çinli aşkına bürünmüş tedarikçiler türk insanını cidden safmı zannediyor.25000 tl bu motosiklete verene kadar 25 tl ye ne japonlar ne italyanlar alınır.Ne satıcak 5 tane satsın .25000 tl param olacak gidicem bunu alıcam.Beni bırak şehrimde ne kadar motosikletli arkadaşım varsa Allahın beyinsizi der geçer.

Hacı Güzel diyorsunda, fiyat bilgisi yanlış. Şuan en yakın Japon rakibi ile arasında en az 5000 TL fark var oda liste fiyatı, bu motorda her türlü pazarlık yaparsın ve daha ucuzada alırsın. Üstünde Kawasaki'nin eski bloğu alınarak yenilenmiş ve yapılmış bir motor var. Beyin ve elektrik aksamı Ducati'den alınma diye belirtiyor firma, frenler markasını bilmeyenler için Yamaha, Kawasaki, Benelli gibi bir çok markanın kullandığı ve profesyonel yarışçılarında özel olarak tercih ettiği markalardan. 18 olsa çok iyi bir fiyat olurdu ancak bu fiyatta marka, kalite bilinirliği vs için kabul edilebilir bence.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
19a iyi giderdi.Hem biz sefil tayfa yüksek cc motor almaya azıcık yaklaşabilirdik ama yinede alamazdık. Cıks o fiyat olmamış yoksa motora bişi demiyoz. Piyasa tutunmaya çalışmanın neresini anlamıyor bu firmalar? Kardeşim zaten çinli doğmuş olmakla maça 3-0 geriden başlıyosun madem kendine güvenip böyle bi işe kalkıştın. Diğer muadilleri safdışı edecek cazip bir fiyatla çık. Sil süpür ortalığı. Bu saatten sonra ben mi kalkıp pazarlama taktiği veriyim. Uzun vadeli düşünün az. Sonuçta 650 cc motor satmaya çalışıyosun, çocuk işi değil ki bu.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/164761-pahali-cinliler.html
Halen nispeten ucuz çinli motora binen biri olarak açtığım bu kouyu okuyun , burada yazılan yorumlar ile bu konudaki yorumları karşılaştırın , aradan geçen sürede bir arpa boyu yol alınmışsa peynir ekmek gibi satar bu motorda siz kendiniz karar verin.
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
52
alan satabiliyormu ? :queen: kawasaki er6n alır millet 10 11 liraya en azından kawasaki...
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
Mondial versiyonunun motor bloğunda da cfmoto yazıyordu. Tanıdık bi abimiz çok büyük sıkıntılar yaşamıştı bu modelde.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Mondial'e 5 liradan fazla para veren net ahmaktır. Henüz motosiklet dünyasının sillesini yememiştir.

20 liraya şu motoru alana kadar nice 3 yıllık japon malları piyasada. Bu motor 18 olsa da satamaz. Elinizi cebinize atacağınız zaman anlarsınız.

250 cc parasına satarlar ise belki alan olur. Bu motoru bırak tamir edecek, çalıştırıp 100 metre sürebilecek mondial servisi var mı bu ülkede :mrgreen:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
O kadar çok cahil ve araştırma yapmayan insanlarla yazışıyoruz ki yazık. Kimisi bunu Mondial sanıyor, o para hayatta verilmez. Hayır Mondial ismi olunca direk bozuluyor mu alet onuda anlayamadım, kimisi hala çift fiyat muhabbetinde. Hiçbiri ne websiteye girip fiyata bakmış ne de markayı araştırmış. ABD'de satış yapabilen kaç tane Çinli marka var bir araştırın, garanti prosedürlerine ve normlara uyabilen. Bu adamlar uymuş ve bir sürü eyalette motor satıyorlar. İyidir, kötüdür, kalitelidir, kalitesizdir bakıp gördükten sonra anlaşılır ama daha araştırmadan gelen yorumlar gerçekten ülkenin insan kalitesinin net örneği...
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Ön çamurluk yoldaki bütün pislikleri direk radyatöre atacak gibi gözüküyor. Laf olsun şekil şükül olsun diye çamurluk koymuşlar resmen, ya da koymamışlar mı desek? Bence elinde 20.000 küsür TL parası olan her konuda kendini kanıtlamış MT-07'yi tercih eder. Türkiye çapında 3-5 tane satsa iyi. Servisler bunun bakımını yapabilecek mi o da bir soru işareti cidden.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hani cevrenizde çıkıntı kişiler vardır. Bir ailede her kes okumuş yazmıştır bir tanesi ilkokul terktir. Her kışın mont ile gelirken kısa kollu gömlek ile dolaşır. Her kesin çevresinde böyle tipler vardır .hani onlara laf bile anlatmizsin çünkü faydası yoktur.

İşte bu motor bu fiyat politikası ile onlara hitap ediyor , böylece bu boşluk ta doldurulmuş oldu.

Elden ayrık sağ diye gezer diye bizim orda bir tabir vardır. Sonuçta toplumlarda böyle kişilerde vardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst