Yolda Motorun Gaz Yemeyerek Boğulması ve Yolda Kaldım..

Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Dün akşam eve giderken,Motor benzin bitermiş gibi tepkiler verdi,öncelikle geçen paylaştığım konuda olduğu gibi depo hava almadığı için benzin yürümüyor diye düşünüp depo kapağını açarak hava aldırdım,yine gaz yememeye devam etti 50-60 km hıza çıkıyor biraz daha gaz açınca yığılıyordu,neyse bir süre daha ilerleyince motor hiç gitmemeye başladı kenara çektim arka ayağa aldım,durduğu yerde de stop ettim biraz bekledim tekrar çalıştırdım,bir işe yaramadı 2.000 devire bile zor gelip tıkanıyordu,servisi aradım anlattım çekici göndereyim isterseniz dedi,biraz daha bakayım duruma göre ararım dedim,bir motor tamircisi arkadaşı aradım o da buji başlığına bak vs. dedi neyse eğilirken bakarken sol tarafta hava filtre kutusunun altından siyah bir nylon çıktığını gördüm önce ilk bakışta kutunun eriyip akmaya başladığını sandım ve elimi attım ki hava filtresinin emiş deliğinden naylon poşet çıkıyor çektim çektim komple yutmuş içeri,yolda avare uçuşan bir poşet oraya denk gelmiş ve hava girişini tıkamış olacak iş değil..:silent:velhasıl poşeti çıkarınca motor nefes almaya başladı ve 2-3 dk. sonra düzeldi..

Böyle bir tecrübemi paylaşmak istedim benzer bir olay başınıza gelirse yolda aklınızda bulunsun..
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Büyük geçmiş olsun vallahi kimsenin aklına gelmez böyle birşey olacağı bendede aynı sorun vardı düşük hızlarda sorun yok ama biraz gaz açınca benzin biter gibi yığılıyordu kimse bulamadı yeni karbüratör aldım taktım vs vs düzelmedi motordan soğumuştum birgün ustanın biri sübaplara bakıcaktı tam söktü birşey gördü dedi bekle . Karbüratöre manifolddan giden emiş hortumu ters dönmüş gaz açınca basınç yapıp çekemiyormuş ondanmış meğersem :) o kadar benzin otomatiğine kadar boşuna değiştm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst