- Katılım
- 8 Eki 2014
- Mesajlar
- 113
- Konu Yazar
- #1
Dün akşam eve giderken,Motor benzin bitermiş gibi tepkiler verdi,öncelikle geçen paylaştığım konuda olduğu gibi depo hava almadığı için benzin yürümüyor diye düşünüp depo kapağını açarak hava aldırdım,yine gaz yememeye devam etti 50-60 km hıza çıkıyor biraz daha gaz açınca yığılıyordu,neyse bir süre daha ilerleyince motor hiç gitmemeye başladı kenara çektim arka ayağa aldım,durduğu yerde de stop ettim biraz bekledim tekrar çalıştırdım,bir işe yaramadı 2.000 devire bile zor gelip tıkanıyordu,servisi aradım anlattım çekici göndereyim isterseniz dedi,biraz daha bakayım duruma göre ararım dedim,bir motor tamircisi arkadaşı aradım o da buji başlığına bak vs. dedi neyse eğilirken bakarken sol tarafta hava filtre kutusunun altından siyah bir nylon çıktığını gördüm önce ilk bakışta kutunun eriyip akmaya başladığını sandım ve elimi attım ki hava filtresinin emiş deliğinden naylon poşet çıkıyor çektim çektim komple yutmuş içeri,yolda avare uçuşan bir poşet oraya denk gelmiş ve hava girişini tıkamış olacak iş değil..:silent:velhasıl poşeti çıkarınca motor nefes almaya başladı ve 2-3 dk. sonra düzeldi..
Böyle bir tecrübemi paylaşmak istedim benzer bir olay başınıza gelirse yolda aklınızda bulunsun..
Böyle bir tecrübemi paylaşmak istedim benzer bir olay başınıza gelirse yolda aklınızda bulunsun..