- Konu Yazar
- #1
MONDIAL 150 ZAT la iki hafta once fikirtepeden yenisehir sooya gidiyordum birden gostepede kaldim istop etdi motor calismadi bida dedim heralde benzin bitdi ibrede onu gosteriodu ama yedek oldunu dusnuodum baya urasdim ayak marsiyla ama calismadi benzinlege kadar elimde itikleyerek goturdum musatafa kemal opetden benzin aldim 10 liralik almaz olaydim neyse biraz dinlendikden sonra tekrar denedim benzin kokusu gelio ama calismio akuye takviye yapmak icin akucuye getirdim yine calismadi buji yalanmisdir dedik bakdik temiz akucu benzin gitmio dedi benzin borusunu kontrol etdik duzeldik derken motoru calisdirdik baya zorladik bu arada hemen ardina istop etdi neyse 3 4 saat kadar biz calisdirdik o istop edti en sonunda bi cilginlik yapip motor sehpada son gazdayken indirdim ve ustune atladim baya bi savurdu motor kendini ama topladim gazdan elimi cekince istop edio gaza sabit tutnca elimi kendini teklio motor bi ilerlio bi duruo seyir halindeyken herkes dedi benzinden zaten oranin benzini pismis herkes ole dedi neyse goturdum shelle benzini bosaltim yaklasik 10 litre benzin cikdi yani ilk istop eddin 7.50 litre benzin varmis nerdeyse sonra shell den tekrar benzin aldim 5 litre motor kendini hafifden toplamaya basladi 5 gundur hic calisdirmadim o sekilde kapida yatio sizce motoruma ne oldu 23000 de eski sahibi motorun yagina bakmadi icin motor gitmis servise yeniden 300 liralik masraf yapip duzeltmisler adamada 100 km yaptikdan sonra gel biseylerini skcaz demisler ama gidilmedi haliyle acaba ondanmi
r:
Son düzenleme: