Yolda kaldım, subap kesti sandım meğersem karbüratör

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Uludağa doğru ailemin yanına gideyim dedim.
Manzara eşliğinde giderken motor birden gaz yememeye başladı ama bi şarıltı sesi geldi , aha zaten ayarı bozuk olan subap gitti dedim , çektim sağa kontrol ettim elimde ayak marşını çevirsin ses seda yok normal dönüyor, sonra mars yaptım çalıştı oh be dedim Allahın dağında kalmadım dedim bindim gaz verdim gene istop etti, sonra kurcaladım ettim karbüratöre bakayım dedim, gaz sistemini söktüm ve ne göreyim karbüratör iğnesi yok , asıl problem motoru o rampada ite ite 2 saat uğraştıktan sonra eve vardığımda karbüratörü söktüm ne içinde iğne var nede kanallarında ula ne oldu bu iğneye nereye gitti , motorun içinemi kaçtı acaba.

Öyle ben karbüratöre , karbüratör bana 5 dakika saf saf baktık.

Sonuç , iğne yok piyasada hava filtresinden tut karbüratörün içine kadar söküp baktim yok



 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
silindire yapışır sonra motor ısındıkça o iğne kızar, bujiyi beklemeden benzin yanmaya başlar, ters yanma olursa hayalet sürücü gibi gezersin :D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ghostrider'ın yeniden doğuşu...
Pek yakındaaaa!!

Geçmiş olsun..
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Şakası bir yana Allah korusun bizim burada adam motosikletin üzerinde yanarak ölmüştü o aklıma geldi.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Emme manifoldunun olduğu girişe detaylıca bak muhtemelen emme manifoldunu geçti ve motora hasar vermeyecek bir yere düştü. Umarim bulurdu
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Nasıl olmuş bilmiyorum, zaten olay 14 20 senesi olan olay ama gayet iyi hatırlıyorum adamı motorun üzerinden almışlardı yani adam inememiş bile mobilete binmemizi yasaklamışlardı bizimikler o olaydan sonra
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Bizim kaçak emme subabinin sapına sıkışmış.
Yamulmuş kırılmış Allahtan motora zarar vermemiş subaplar ve silindir sağlam çizik filan yok.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Motoru kırklayın bence..
Nerede garip bir şey varsa bu forumda..
Biri tavuk ezer, öteki samanlıkta iğne arar, bir başkası salih paraboya fenomeni...

Cümleten kırklansak mı ne??
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
karburatorun içine IGNE GIRIŞ YERINE baktınız mı ?
O iğne arkasında MINNAK segman olur ve o segman gaz pistonuna sabıtleyen YAYIN ALTINDA kalan V seklınde sabıtleme yayı olur,

Sanıyorum IGNE KARBIRATORUN İÇİNDE HALEN,
O elınızdekı GAZ PISTONUNUN oldugu yerden içeri bakın,
DELIĞIN İÇİNDE olabılır,

Gecmiş Olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst