Yol yapmakla kafayı bozmuş motorcu capsi 2

Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulan ya biraz renkledireyim dedim ai bunu saclı yaptı..neyse,

arkadaslar, ilk caps cok sevildi.Bu da yeni caps. Kahramanımızın soyledikleri %98 oranında gercekleri yansıtır. Kesinlikle abartı yok..forumu takip eden bunu anlar zaten.

gittikçe sanatım gelişiyor valla.

Not: sakın like veya gulucuk atmayın. Tebrikleri özelden kabul ediyorum. Sizlere de musallat olmasını istemem fdsdhdfj



94mbubg.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,107
Sadece Kamyoncuyu tanıdım ama nasıl tanıdığımı söylemeyeceğim. :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar konunun açılmasının üzerinden saatler geçmiş ve üyeler olarak hiçbirimiz sallamamışız. Bu olmaz. Bu bize yakışmaz.

Madem arkadaşımız emek vermiş, dalga geçmek için uğraşmış, çabalamış ve 1 haftada ürete ürete bu eseri üretmiş, hadi bakalım bize de düşen onun bu çabasının karşılığını like ve yorumlarla arşa çıkarmak.

İnsanları mutu edelim. Hadi arkadaşlar bu silik kardeşimizi geçmiş popülaritesine ulaştıralım.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,462
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Arkadaşlar konunun açılmasının üzerinden saatler geçmiş ve üyeler olarak hiçbirimiz sallamamışız. Bu olmaz. Bu bize yakışmaz.

Madem arkadaşımız emek vermiş, dalga geçmek için uğraşmış, çabalamış ve 1 haftada ürete ürete bu eseri üretmiş, hadi bakalım bize de düşen onun bu çabasının karşılığını like ve yorumlarla arşa çıkarmak.

İnsanları mutu edelim. Hadi arkadaşlar bu silik kardeşimizi geçmiş popülaritesine ulaştıralım.
Bari ai kullansaydi da gozumuzu kanatan bu paint terk seyle karsilasmasaydik. Hic olmazsa figurler duzgun olurdu ai ile
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
melek gibi adam nasıl boyle seytan oldu.

allahım nasıl yaaa ?


ulan yoksa...

yoksa...

hiç melek mi değildi ?

olabilir mi ?

galiba öyle.

ne kadar hüzünlü...

yazık..

çok yazık..



yılmaz ozdil style
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bari ai kullansaydi da gozumuzu kanatan bu paint terk seyle karsilasmasaydik. Hic olmazsa figurler duzgun olurdu ai ile

kardesim dialoga odaklannn
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yok bence hala melek gibi iyi bir insan.

40 yaşında olup da hala evinden ayrılmayıp anasının babasının yanında ikamet eden adam şeytan olamaz. Olsa olsa genç irisidir
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,462
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
melek gibi adam nasıl boyle seytan oldu.

allahım nasıl yaaa ?


ulan yoksa...

yoksa...

hiç melek mi değildi ?

olabilir mi ?

galiba öyle.

ne kadar hüzünlü...

yazık..

çok yazık..



yılmaz ozdil style
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



kardesim dialoga odaklannn
MUzo, receteye 1 ai videosu yaziyorum. 5 gun boyunca tok karnina sabah aksam kullanirsan en azindan sekli semali duzgun caps yaparsin. Diyalog (dogru yazim bu) gene sana ait, istedigini yaz. Gerci resimde 5 kisi goruyorum, diyalog iki kisi arasinda olur.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guzel guzell..

işte boyle :)


haftanın 2 gunu artık 75 yasında olan anasını
babasını yalnız bırakmamak için gayret edip yol yapan adama( yolda olmak çok önemli)

burdan vurmaya calışmak...


allahım yeminle insan sarrafıyım.. helal lan bana :d

bakalım bu mesajını kimler beğenecek. çekirdek kadro bence beğenir.

cekirdek kadroya girmiye calışan hevesli yancıları da bekliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst