yokus yukarı motoru kaldıramıyorum yardım edermisiniz

Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Ehliyet soruyosunuzda adam belki offroad kullanıyor?

Çok kısa ve net, debriyajı bırakma yarım tut motorun ilerlediğini göreceksin, YARIM BIRAK TAM BIRAKMA...Her kullanışında yokuş olsun düz yol olsun debriyajı motor ilerleyince ayaklarını yerden kesene kadar bırakma, gazıda çok az verip tut SABİT TUT...

Sonra sonra, sende alışırsın debriyaj gaz tepkisine, böyle devam et birkaç günde çözersin durumu...Zaten normaldede debriyaj kalkışlarda tam bırakılmaz, vites değiştirirkende nazik sıkıp bırakılır...
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Ehliyet soruyosunuzda adam belki offroad kullanıyor?

Çok kısa ve net, debriyajı bırakma yarım tut motorun ilerlediğini göreceksin, YARIM BIRAK TAM BIRAKMA...Her kullanışında yokuş olsun düz yol olsun debriyajı motor ilerleyince ayaklarını yerden kesene kadar bırakma, gazıda çok az verip tut SABİT TUT...

Sonra sonra, sende alışırsın debriyaj gaz tepkisine, böyle devam et birkaç günde çözersin durumu...Zaten normaldede debriyaj kalkışlarda tam bırakılmaz, vites değiştirirkende nazik sıkıp bırakılır...

evet ya yokuşta motor kaldıramayan, yokuş inerken boşa atan adam off-road kullanıyordur eminiz.
arkadaşlar bazen savunmaya açlıştığınız şeyleri bir kez daha gözden geçirin.

soruyu soran arkadaşa tavsiyem, parasına kıyıp honda gs1e katılsın, ufku genişler.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
evet ya yokuşta motor kaldıramayan, yokuş inerken boşa atan adam off-road kullanıyordur eminiz.
arkadaşlar bazen savunmaya açlıştığınız şeyleri bir kez daha gözden geçirin.

soruyu soran arkadaşa tavsiyem, parasına kıyıp honda gs1e katılsın, ufku genişler.

Trafik polisimisiniz?Adam birşey soruyor millet oturduğu yerden ahkam kesiyor, ben kimseyi savunmuyorum, ehliyetim yok motosiklet kullanıyorum demiyorki adam sizin okuma ve anlamanız yoksa ver gazı yansın salla dur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------

aynı cevabı vermek için hazırlandım :D erkenci davranmışsın

Cevabınız varsa söyleyin burası bilgi ve yardımlaşma forumu, trafiğin ehliyet sorma merasimi değil, tatava yapmak gereksiz oluyor.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Trafik polisimisiniz?Adam birşey soruyor millet oturduğu yerden ahkam kesiyor, ben kimseyi savunmuyorum, ehliyetim yok motosiklet kullanıyorum demiyorki adam sizin okuma ve anlamanız yoksa ver gazı yansın salla dur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------



Cevabınız varsa söyleyin burası bilgi ve yardımlaşma forumu, trafiğin ehliyet sorma merasimi değil, tatava yapmak gereksiz oluyor.

Alınganlığa gerek yok, sizin yaptığınız cesaret vermek yada bilgi paylaşmak değil.
yukarıda verilen cevap ve diğer forum kullanıcısından gelen destek sizin mantık dışı yorumunuza cevaptı.
"Ehliyet soruyosunuzda adam belki offroad kullanıyor?" yazmışsınız, biz de yokuşta motorunu kaldıramayan adamın off roadçu olacağını düşünmek saflıktır dememişiz de kibarcasını yazmışız.
tamam mı, şimdi daha açık oldu mu?
adam "mahalle yollarında" diye anlatmış, alacak altına bir yayayı veya girecek bir arabanın altına o zaman gelip burada "vah tüh" dersiniz.

şahsen oturduğum yerden ahkam kesmiyorum, bahsettiğim eğitimleri aldım, yokuşta kaldırmayı da orada öğrendim. oturduğu yerden ahkam kesen sanırım sizsiniz herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz.

soruyu soran arkadaş; sana tavsiyem buradaki saçma sapan yorumlarla kafanı bulandırma.
kıy parana adam gibi eğitime git.
eğitimden sonra yokuşta da kaldırırsın, doğru fren yapmayı da öğrenirsin, çok yavaş hızlarda motosiklet kontrolün de artar ki trafikte bunların hepsi çok işine yarayacak şeylerdir.
tekrar ediyorum, duymak istediğin için gördüğünde hoşuna giden cevaplar seni yanıltır, inanma, eğitim al. mahalle arası vs deyip ehliyetsiz trafiğe de çıkma başı yanan sen olursun. herkes bu kadar masraf yapıp eğitim, ehliyet boşuna almıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst