yok olan efsaneler

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mobylettesuper5152.jpg

mobylettebionikresim.jpg

efsanejawa.jpg

jawa-350-fotosoner-yapimi.jpg

jawa500cc.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
jawa lazer efsaneydi.. hala daha öyle .. köylünün dostu dagda bayırda
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
baktım da resimlerde efsane olmayan tek motor bile yok hele jawa 350 benim için ayrıdır
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
BMW nin eski modelleride efsanedir, listeye eklenebilir.sesiyle sağlamlığıyla hala kimileri için vazgeçilmez motorlardır.zamanında 1953 model bmw motorum vardı hala özlerim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
puch.

DSC01585.JPG
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
İşte benim motorsiklet hayatına ilk adımımdır bu..M50EV..bütün gözler üzerimde olurdu :)kırmızı bir enduro..hala gördüğümde içim bir tuhaf olur..:salut:


 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
En aşağıdaki resimdeki jawa 500lük z 15 Türkiyeye hiç girmedi.Jawa başlı başına güzel bir motosiklet.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bi jawa da benden gelsin. 25 yıl önceki motorum :p
Leğen kadar far kafası, araba aynaları ve muhteşem ve hiç bir zaman bitmeyen bakım günleri ile en sevmediğim motor :queen:
Çocukluğumda misketlerden çok bu motorla oynamışımdır. Sabah akşam sök tak kardeşim ne çileli yıllardı beeee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mzabimiz.jpg

kralmentoalttakim.jpg

mz501cc55.jpg

mobiletmodifiye.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bunlar da bizim aklimizda kalanlar;

4.jpg


MK50-2JU25-1970-49cc-verte-blanche-balkan-01-.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ciftmotokarakusak.jpg

caspercift.jpg
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
jawa 350 sport benim vazgeçilmezimdir.daha piyasada motosiklet yokken o vardı.
ilk göz ağrısı unutulmazmış ya kullandığım ilk vitesli motosikletti jawa 350 sport
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
motor surmeyi mobylette super 51 ile ogrenmistim resmi gorunce butun cocuklugum gozumun onunden gecti .ne gunlerdi be 20 sene gecmis aradan okadar buyudukmu yaw..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bende hala mobylette hydro 50 Var 1987 model. Gerçekten ama gerçekten samanlık deposundan çıkarttım ilk günkü gibi orjinal.. Sanayi içinde ufak tefek işlerimi görüyor sağolsun.. Ne zaman benzin koyuyorum unutuyorum.. hele o kokusu beni benden alıyor. 1987 model Dikkatinizi çekerim öyle motor falan yapılmışta değil. Lastiklerini ve kayışını değiştirdiğimi biliyorum sadece son 4 yılda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
b0297a4b9136b6df2e2fcbf5808e728e.jpg

7368468c10e962f1cba0240bd9e7fb22.jpg

5f09715f77dc7fce34d391fc36340fc7.jpg

f1cfc65e47efa3d9032191959ba2f9f2.jpg

5739241ff99380b50cbf1ef4d5021062.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst