Yok boyle bir kaza.!!! (video)

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
78
buna benzer bir kaza benim basimdan gecmisti vatan caddesinde kirmizida gecen bir otomobile yandan carpip üstünden usmustum en ufak cizik dahiolmamisti motoru hurda fiyatina satmistim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri kaçıorda biri kalıor orda :queen:

Allahııııım araca çarpıp havada ucan motorluya kanat ver yaraaabim

AMİİİİİİN:cherry:

Kasim kardeş sandaa gecmiş olsun:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
offf o nasıl bir takla atıştır. Aman allah korusun çok kötü ama şans eseri adam kalkıp gidiyor ne enteresan öldürmiyen allah öldürmüyor işte.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
evet kötü kaza ama verilmişti...
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
yanlız ç
öndekine bişi olmamışta arkadaki adam haşat iyi izleyin
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah korusun ne menem birşey bu yaa :cyclopsan
Adamın biriside kalkıyor ve topllaya toplayya kacıyor artık ne yaptıysa :silent:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
oldurmeyen Allah oldurmuyor baskabı acıklaması varmı???????
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Baska bir acıklaması zaten olamaz sevgili kardesim. Haklısın. :cat:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Korkunç bir şey . insanın tüyleri diken diken oluyor izlerken . Hiçbir motorcunun polisten kaçması güzel bir olay değil ama kaza yapması daha kötü . Umarız bir şey olmamıştır .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst