yok böyle bi şaka:)

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Daha önce verilmişti, gülmemiştim.

Sen verince çok güldüm.:queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Şimdiye kadar gördüğüm en güzel şaka.... İspanyollarmı İtalyanlarmı nemi konuşmaları andırıyor özellikle en baştaki konuşma. :)
Ayrıca daha önce verilmişti yinede sağol
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gülmekten ölemecem lammmmmmm:queen::queen::queen::queen::queen:
en sondaki adam süper ya:queen::queen::queen:elindeki örtüyü düşürüyor dönüp geri alıyor:queen::queen::queen:koptummmm
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: onası bir şakaymış bidaha motora falan binmezler herhalde:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
adamın kız arkadaşı düşüyoo hiç salllamıyo beaaaa ulen buuu .... can korkusu ne kadar kötü yaaaa :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamın kız arkadaşı düşüyoo hiç salllamıyo beaaaa ulen buuu .... can korkusu ne kadar kötü yaaaa :queen:

kız mı yok abi yaa:queen:bi tane eksilse nolur:queen::queen:bizden önemli mi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst