Yok Artık !

Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
izlemiştim daha önce keşke burdaki polislerimizde böyle olsa :D biber gazı sıkmaya gelince acıyan yok ama önünde motoru çalsalar nolup ne bitiyo anlayamadan herif meksika sınırını geçer :D :D
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Ya abi herşeyi anladımda Polis ortaya çıkıp sıkana kadar hiç bir yerde yok... Dikkatli izleyin. Bir anda gökten inmiş gibi çıkıp sıkıyor. :santa:
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
ÇOK İYİ BEEEE helal olsun dayıma ordan arabadan inip sıkana harbi alnından öpülesi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst