YİNE KENAN! YİNE KENAN! Kenan Sofuoğlu Valencia'da da Birinci...

rsm

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
38
Kenan yasim 41 oldu motosiklet e olan ilgim seni seyrederek iyice artti, ustelik turk olman yarislarini heyecanla seyretmemi sagliyor, moto gp yarislarini seyretme hastaligindan kurtuldum cunku seni seyretmek cok buyuk keyif veriyor, unutma bu yazilari okuyorsan italyada ki misano pistinde seni gormeye gelecegim ve tezahurat yapacagiz turk bayragiyla ....basarilar......
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah maşallah tebrikler Kenan
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Biz motorseverleri desteği Kenan için apayrı bir anlam taşıyor arkadaşlar , Yurt dışında iken bile Türkiyedeki motor forumlarının , basıın haberleri kendisine ulaştırılıyor , ülkesindeki desteği arkasında hissetmek onun için herşeyden ayrı bir anlam ifade ediyor bunu sizlere iletmek isterim . Sezon başlamadan önce Adapazarında iken bu düşüncelerini bizlerle paylaştı , bende sizlere iletmiş olayım :)

Hem Sakaryalı olarak hemde Sakarya Motosiklet Spor kulübü olarak onunla gurur duyuyoruz . Kendisi ve ağabeyi yeni kurulan kulübümüze büyük destek verdiler . Spor kulübümüzüm lisanlı ilk sporcuları oldular , sofuoglu ekibi olarak Sinan Sofuoglu ve arkadaşları Türkiye şampiyonasında Sakarya lisansı ile yarışacaklar , Kenan ise apayrı bir guru kaynağı , nazar değmesin diyorum .

Xeros tahminlerin cok isabetli , Kenan kariyer planını Süper Sport serisi sonrası Süper Bike ve daha sonra Moto GP olarak planladı , Allah Kaza bela vermez ise ülkemizin marşını daha çok çaldıracak ve bayrağımızı dalgalandıracak .

Syg
günan

kenanin roportajlarini okuduysaniz kendi hedeflerinde once superbike da yarismak buradada yeterince tecrube kazandıkdan sonra sartlarda elverirse motoGP.

anladigim kadarıyla Kenan hata yapmak istemiyor yani evet cok yetenekliyim diyerek motogp den teklif alırsa hemen oraya gecmeyi dusunmuyor sanırım,
cunku bunun cok ornekleri var genc ve yetenekli pilotlar yeteneklerine guvenip motogp ye geciyorlar ancak tecrube eksikliginden yeterli varligi gosteremeyip ya yitiyorlar yada geri donus yapıyorlar. bence dogru dusunuyor ama sartlar ve zaman ne gosterir hep beraber goreceğiz.
superbike da bu sekilde basarılı gecerse MotoGp hicte hayal degil bence.
Haydi kenan Goster kendini
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende seyrettim ve muthis keyif aldim yaristan. Kenan bu kategoride 2.sezonu ama cok kabiliyetli oldugunu herkes gordu.

necropolis takip etttigim kadariyla kategoriler soyle

superbike bu organizasyonun sanirim en ust sinifi 1000 cc lerle yarisiyorlar superbikeda

bi alt kategoride supersport kenanın yaristigi, burada 600 cc motorlarla yarısılıyor, zaten tur zamanlarindaki fark buradan geliyor olmali.

gecen sene bu kategoride baslayan Kenan takima diger pilot sebastien charpentier e katki saglamak iyi bir ikinci pilot olmak uzere geldi, kendisinden beklenenin cok daha iyisini yaparak sezounu ucuncu olarak bitirdi.

kenanin roportajlarini okuduysaniz kendi hedeflerinde once superbike da yarismak buradada yeterince tecrube kazandıkdan sonra sartlarda elverirse motoGP.

anladigim kadarıyla Kenan hata yapmak istemiyor yani evet cok yetenekliyim diyerek motogp den teklif alırsa hemen oraya gecmeyi dusunmuyor sanırım,
cunku bunun cok ornekleri var genc ve yetenekli pilotlar yeteneklerine guvenip motogp ye geciyorlar ancak tecrube eksikliginden yeterli varligi gosteremeyip ya yitiyorlar yada geri donus yapıyorlar. bence dogru dusunuyor ama sartlar ve zaman ne gosterir hep beraber goreceğiz.
superbike da bu sekilde basarılı gecerse MotoGp hicte hayal degil bence.
Haydi kenan Goster kendini

Teşekkür ederim.

Ama Kenan'a katılmadığım bir nokta var; biz Türklerin pek alışık olmadığı bir ihtiyatlılık bir nevi rezerv saklayarak aksiyon planı belirleme görüyorum.... Hamilton ilk 3 yarşında 3 podyum gördü F1'de... 42 yaşındayım, gençlik aksiyonu yok yani, herkes Hamilton değil, Kenan'ı geçen seneki motoGP'de 250 kategorisinde seyrettim -hayal kırıklığımı anlatamam o ayrı ama sınırları biliyorum anlamında zikrediyorum- ama be birader o bayrağı dalgalandırmak sana gurur veriyorsa -ki verdiğini görüyoruz allaha şükür- bunu motoGP'de yap. Bunu hiç başaramayabilirsin ama amacın bu olmalı. Türk gençliğine bunun hedeflenebileceğini göster. Bunu yapmaya en yakın adam sensin bu ülkede yetişmiş. Bunun için desteğe ihtiyacın varsa ben kendi adıma cebimden harcayarak bir sezon boyunca her yarışta yanında, tribünde olurum.

Kararın ne olursa, tutumun, stratejin ne olursa olsun yanındayız.
 
Katılım
16 Haz 2004
Mesajlar
16
Benim bildiğimde motogp 250 misafir yarışçısı olarak kenan için konuşulmuştu. Fakat takımı bunu kabul etmeyince ağabeyi sinan sofuoğlu koşmak zorunda kaldı. Sinanda düzenini kurmuş idman falan yapamayan biri. Birde 2 zamanlı motora (racing olarak) bindiklerini zannetmiyorum. Sinanında tabiri caizse pehlivan durumuyla bile o şekilde yarışması bana göre çok büyük bir başarıydı. İlk defa binilen bir motordan nasıl bir verim almasını beklersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst