Yine iyi yırttım.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar, 1 saat kadar önce evime dönerken, eve yakın biyerde hafiften viraja girdim, çoook hafiften yatırdımkiiii, arka teker kitlendi, panik oldum motoru doğrulttum zorla sonra bıraktı tekrar kitledi falan, zorlukla düşmeden durabildim, lan ne oluyo falan derken arkaya baktım zincir yerde aynen ":)" oldum. bana koyan zincirin kopması değil, eve gelmeden kopmasıydı çünkü eve daha ortalama 1 km vardı ve 800 mt si dik bir yokuş. :):):) sonrası derin bir kol ağrısı, bol küfür eşliğinde motor ittirmek.

Neyse şükür bu seferde ucuz yırttık. Siz siz olun zinciri yağsız bırakmayın, değişme vakti gelince değiştirin.. :))
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
geçende de gezerken atmıştı senin zincir yanlış hatırlamıyorsam geçmiş olsun Allah beterinden korusun
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Allah akıl vermiş, fikir vermiş, işaret vermiş...
sen suçuna başka ortak ara bence, yada tümüyle sahiplen :)

Sahipleniyorum zaten hocam, aptallık tümüyle bende, zinciri de yağsız bırakmıştım zaten, yarın sabahtan yağlar öyle işe giderim demiştim. :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
Geçmiş olsun,iyiki düşmeden motoru toparlamışsın yoksa gece gece Allah korusun hastahanelerde uraşmak vardı sonunda.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Geçmiş olsun,iyiki düşmeden motoru toparlamışsın yoksa gece gece Allah korusun hastahanelerde uraşmak vardı sonunda.

O kadar ciddi bişey olmazdı sanırım, çok hızlı da değildim, tam korumalıydım ama gece gece tadımız bozulacaktı, hoş yine bozuldu benimki motoru ittirirken ama sağlık olsun akılsız başın cezasını ayaklar ve kollar çekti. :))))))
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
boş verr takma kafana senin canına bişey olmamış ya gerisi boş.bu hayatta her şey geliyor insanın başına.ben bu tür olay yada kazaları ufak tefek durumlarla atlatıldığı taktirde tecrübe olarak görüyorum.şimdi mesela siz bu konuda tecrübe kazandınız artık zincir vs bakımını ihmal edip yada yapmadan motora bineceğinizi sanmıyorum.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
geçmiş olsun. benimde 100 lük cup ın zinciri yıpranmış bian aklıma geldi benimkide koparsa diye önlemini alayım bari
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
geçmiş olsun ucuz atlatmışsın Allah korusun zincir teker kitlendiğinde düşebilirdin de. Hem sana hemde motoruna zarar gelebilirdi. bence bu kulağına küpe olsun bakımlarını aksatma . :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Merhaba arkadaşlar, 1 saat kadar önce evime dönerken, eve yakın biyerde hafiften viraja girdim, çoook hafiften yatırdımkiiii, arka teker kitlendi, panik oldum motoru doğrulttum zorla sonra bıraktı tekrar kitledi falan, zorlukla düşmeden durabildim, lan ne oluyo falan derken arkaya baktım zincir yerde aynen ":)" oldum. bana koyan zincirin kopması değil, eve gelmeden kopmasıydı çünkü eve daha ortalama 1 km vardı ve 800 mt si dik bir yokuş. :):):) sonrası derin bir kol ağrısı, bol küfür eşliğinde motor ittirmek.

Neyse şükür bu seferde ucuz yırttık. Siz siz olun zinciri yağsız bırakmayın, değişme vakti gelince değiştirin.. :))

dostum bunun içinmi topic açtın:pr: yani ne dememizi bekliyosun? allah korosun iyiki bişey olmamışmı diyelim yoksa zincir kopcak duuma gelene kadar aklın nerdeydi, sen ne biçim motorcusun mu diyip seni tiyemi alalım?

hangisi hoşuna gider yada duymak istediğin msj nedir onu söylede ona göre cvp yazalım sende mutlu ol...:farao:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
dostum bunun içinmi topic açtın:pr: yani ne dememizi bekliyosun? allah korosun iyiki bişey olmamışmı diyelim yoksa zincir kopcak duuma gelene kadar aklın nerdeydi, sen ne biçim motorcusun mu diyip seni tiyemi alalım?

hangisi hoşuna gider yada duymak istediğin msj nedir onu söylede ona göre cvp yazalım sende mutlu ol...:farao:

:)

Öncelikle hocam, topiği açmamın başlıca ve başlıca sebebi, başka arkadaşların düştüğüm duruma düşmemesini istememem. O zincir yanlış biyerde kopsaydı bana birkaç uzva veya canıma bile mal olablirdi.

Ha ben dersimi buraya yazmasamda almadımmı ? Aldım. :)

Herşeyin altında bi artniyet, aptallık aramak sitenin kurallarından oldu herhalde. :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
kardeşim Allah korumuş sana bişey olmasın yeter dediğin gibi ters bi yerde olmuş olsaydı allah korusun canından bile olabilirdin. konusu açılmışken bende bişey sormak istiyorum bu zinciri değiştirmek için belli bir km varmıdır arkadaşlar 100lük cup kullanıyorum bende motor kullanmak gerçekten çok güzel ama bir o kadar da tehlikeli ne yazıkki bu ülkede.sana tekrar geçmiş olsun kardeşim herkese ilgilendiği için teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tedbirsiz başın derdini ayaklar çekermiş.Sende 1 km rampada taşımışsın motoru.Motorun suçu yok.Daha önce sinyal vermiş sana.Benim eski cbf150'de en dikkat ettiğim şey zincirdi.Çok korkardım bi gün kopup beni yolda bırakır diye.Onun için 500km'de bir gaz yağı döküp tel fırçayla bi güzel temizlerdim.Arkasından da yağlardım.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
kardeşim Allah korumuş sana bişey olmasın yeter dediğin gibi ters bi yerde olmuş olsaydı allah korusun canından bile olabilirdin. konusu açılmışken bende bişey sormak istiyorum bu zinciri değiştirmek için belli bir km varmıdır arkadaşlar 100lük cup kullanıyorum bende motor kullanmak gerçekten çok güzel ama bir o kadar da tehlikeli ne yazıkki bu ülkede.sana tekrar geçmiş olsun kardeşim herkese ilgilendiği için teşekkür ederim.

Bak, zincir artık çok gevşemişse, ( orada gevşeme payını gösteren bikaç cm lik çizgiler vardır) oraları geçmişse, sürekli zincirin atıyorsa hiç uğraşma hemen değiştir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------

Tedbirsiz başın derdini ayaklar çekermiş.Sende 1 km rampada taşımışsın motoru.Motorun suçu yok.Daha önce sinyal vermiş sana.Benim eski cbf150'de en dikkat ettiğim şey zincirdi.Çok korkardım bi gün kopup beni yolda bırakır diye.Onun için 500km'de bir gaz yağı döküp tel fırçayla bi güzel temizlerdim.Arkasından da yağlardım.

Eh öyle oldu artık... Bende temizlerim normalde mazotla ve diş fırçasıyla ama bu aralar iş güç baya bi aksattım.. :)
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
geçmiş olsun ne kadar yol yaptında bu hale geldi zincir 6 yıldır degiştirmedim deme sakın
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
onurrr naptın ya :) geçmiş olsun sevindim kaza yapmadığını zinciri bende 2 gün önce değiştim yağıda değiştirdim ama çok az yağ çıktı kafamı karıştırdır yağmı yakıyor acaba şimdi vitesler pamuk gibi oldu tıkır tıkır geçiyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst