Yine bir ucuz kurtulma hikayesi

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım ucuz atlatmışsın...böyle hanzooğlu hanzolar her yerde var ve olmayada devam edecekler...allah bunları bildiği gibi yapsın...::angry2::
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
burda motorun küçüklüğünü kullandın anladığım kadarıyla.onu demek istedim:rendeer: neyse yine de bir daha olmaması dileğimle...

doğru söylüyorsun, arabadan daha ufak olması nedeniyle kendime güvenli sayılabilecek bi açıklık buldum, arabayla olsa bulamayabilirdim, :cat:

peki ne diyosun; sahil yolu mu yoksa e-5 mi daha tehlikeli?

istanbulda çıkmaz sokağından otobanına kadar her yer aynı, hiç farketmiyo, her an bir insan kılığına bürünmüş yaratıkla karşılaşabilirsiniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Gecmis olsun gercekten ucuz kurtarmissiniz, sadece siz degil herkes ucuz kurtarmis. O yol gercekten cok kotu, ben de gunduzleri ya da geceleri o yolda suruyorum fakat cok yavas gidiyorum genellikle.. Ne zaman kimin nereden cikacagi belli olmuyor cunku. Hatta bir keresinde hemen onumde bir V-Strom minibuse carpiyordu az kalsin, cok dikkatsiz suruculer var ne yazik ki :pale: Umarim bir daha boyle durumlarla karsilasmayiz..

Asagidaki yoruma ise katilmamak elde degil, ama yine de tebrik ediyorum BMW surucusunu :cat:

BMW sürücüsünü kutluyorum ki normal davranışı bile bize özlediğimiz duyguları anımsatıyor.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
geçmiş olsun kardeşim..mete han istanbulda herşey olur demiş ama ben dahada genelleme yapayım..burası türkiye burada herşey olur..allah cümlmizi kazadan beladan ve bu gibi kötü insanların şerrinden korusun..verilmiş sadakan varmış..istanbulda yaşadığına göre bol bol sadaka ver..başka güvenipte yola çıkacağımız hiçbir şey kalmadı..hayatımız adamların vicdanına kalmış..tekrar geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst