Yıldırım ZX1

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Yeni tasarımlarıma bir yenisini daha ekliyorum:2020 model Yıldırım ZX1,boş bir vaktimde içimden geldiği gibi çalışarak bu tasarımı yaptım,hiçbir marka veya modeli referans almadım tamamen kendime ait özgün bir tasarımımdır,yapacağı sürati dikkate alarak motora binen sıcaklığı ön hava girişi sayesinde motora maximum soğuk hava alıp grenajlardaki tahliye kanallarından sıcak havayı dışarı çıkartacak şekilde tasarladım,rüzgara karşı oluşacak sürtünme kuvvetinden de yararlanabilmek için ön amortisörlerin yanına yüksek hızlarda motoru dengede tutacak şekilde spoiler tasarladım(bu sistemi daha önce başka bir yerde görmedim),tam olarak bitmiş sayılmaz,lastikleri bir önceki modelimin lastiklerini genişleterek kullandım,zaman buldukca eksiklikleri ve detayları modelleyeceğim,bu modelimede Yıldırım ZX1 ismini verdim,toplam çalışma süresi belirsiz aralıklarla 1 gün.
(Yıldırım ZX1 Sinan ŞENGÜL)
Çalışmayı tasarım yönünden değerlendirmenizi istiyorum,çünkü eksiği çok ve yapmaya devam ediyorum,ayak koyma yerleri gövdeden dışarı doğru çıkacak,gidonda değişiklik olacak göstergeler eklenecek ve daha fazlası,gidişat hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
3rwerl.jpg


dfgrthgl.jpg


ewt5ey5l.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
bu motosiklet insanlara hitab etmiyor sanırım :) Eğer kısa boyluysan ellerin gidona yetişmeyebilir, uzun boyluysan da sele yüksekliği çok az ayakların 2 kat gidersin :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
insanın aklına direkt puma geliyo...ilk bakışta önü arkası anlık olarak ayırt edilemiyo...jantlar parlak olmasa daha iyi olur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst