Yıldırım Z1 RR

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Merhabalar,daha önce modellediğim Yıldırım 1300 RR nin üzerinde sizlerinde tavsiyelerini dikkate alarak değişiklik yaptım ve bu tasarımımada Yıldırım Z1 RR ismini verdim,aslında şase yine aynı fakat bunu 1000cc yaptım,henüz istediğim noktaya ulaşmadı ama yinede farklı bir şekil aldı,çalışma yarım güne yakın sürdü,ilerde yapacağım tasarımlara altyapı olan bu modelimi sizlerle paylaşıyorum,bu arada bir önceki tasarımıma gösterdiğiniz ilgide beniçok mutlu etti,artısıyla eksisiyle değerlendirip yorum yapan herkese çok teşekkür ederim,bir 3D ci olarak yapılan çalışmayı burda konu ile alakalı profesyonel kişilere sunmak cesaret işi fakat bana çok şey kazandırıyor,aslında üretime yönelik bir halde deyil,bütün parçaları birbiriyle uyumlu ve zamana uygun hale getirmeye çalıştığım test modelidir,bütün parçaları ayrı ayrı modellemeye çalıştığım için çok zaman alıyor ve bu yüzden bazı detayları eksik bırakmak zorunda kalıyorum,zaman buldukça tasarımımı tamamlayacağım,yorumlarınıza bırakıyorum,saygılar.

Daha önceki modelimi görmeyenler için=http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/103769-yeni-tasarim-yildirim-1300-rr-sinan-sengul.html

zz77o.jpg

zz3fx.jpg

zz5s.jpg

zz6k.jpg

zz12b.jpg
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Birinin Ayaklığı Terste Olmuş :):):):):)

Şaka Bir Yanada Güzel Çalışmalar,,,

Başarılar...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Adamın birinin bir çivi fabrikası vardır ve reklam yaptırmak istiyordur.
Pazarlamacı bir arkadaşı ile konuşurken arkadaşı "Wilson Çivileri" diye bir reklam ayarlayabileceğini söyler.
"Bana bir hafta ver," der arkadaşı.
"Sana bir kasetle döneceğim."
Bir hafta sonra pazarlama uzmanı Wilson'u görmeye gelir. Kaseti videoya koyar ve çalıştırır.

Romalı bir asker, isa'yı çarmıha çivilemekle meşgul, yüzünü kameraya çevirir ve "Wilson Çivileri kullanın, onlar her şeyi taşırlar!" der.

Wilson çılgına döner ve bağırır;
"Senin problemin ne? Bunu asla TV'de göstermezler, sana ikinci bir şans veriyorum, ama kesinlikle Romalılar'ın isa'yı çarmıha germesi gibi şeyler istemiyorum."

ikinci hafta pazarlamacı elinde başka bir kasetle gelir. Yine kaseti videoya koyar ve çalıştırır.

Bu sefer kamera, Roma'nın dışından merkeze doğru yakınlaşır ve çarmıha gerili isa'nın önünde durur.
Romalı bir asker yukarı bakar ve "Wilson Çivileri... Her şeyi taşır!" der.

Wilson kendini tutar bu sefer.
"Sen, beni anlamıyorsun, çarmıhta bir isa istemiyorum. Sana son şans veriyorum ve bir hafta içinde yayınlanabilecek bir reklamla gelmeni istiyorum." der.

Bir hafta daha geçer. Wilson sabırsızca beklemektedir. Pazarlama uzmanı yeni kasetiyle gelir.

Saçları uzamış, çıplak bir adam nefes nefese koşmaktadır.
Bir düzine Romalı asker de peşinden kovalamaktadır.
Tepenin başına gelirler ve askerlerden biri kameraya döner: "Keşke Wilson Çivileri kullansaydık!"


Simdi ben bu fikrayi niye yazdim?
:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bence motoru yere fazla basmışsın, doğuştan apaçi olmuş :cherry:
Kaldırmalı-indirmeli süspansiyonu varsa bişey diyemem tabi :mrgreen:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Bence motoru yere fazla basmışsın, doğuştan apaçi olmuş :cherry:
Kaldırmalı-indirmeli süspansiyonu varsa bişey diyemem tabi :mrgreen:
Yanlış anlama fakat yorumunu saçma buldum,arazi motoru deyil bu,süspansiyon yumuşak deyil sert olmalı!
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Adamın birinin bir çivi fabrikası vardır ve reklam yaptırmak istiyordur.
Pazarlamacı bir arkadaşı ile konuşurken arkadaşı "Wilson Çivileri" diye bir reklam ayarlayabileceğini söyler.
"Bana bir hafta ver," der arkadaşı.
"Sana bir kasetle döneceğim."
Bir hafta sonra pazarlama uzmanı Wilson'u görmeye gelir. Kaseti videoya koyar ve çalıştırır.

Romalı bir asker, isa'yı çarmıha çivilemekle meşgul, yüzünü kameraya çevirir ve "Wilson Çivileri kullanın, onlar her şeyi taşırlar!" der.

Wilson çılgına döner ve bağırır;
"Senin problemin ne? Bunu asla TV'de göstermezler, sana ikinci bir şans veriyorum, ama kesinlikle Romalılar'ın isa'yı çarmıha germesi gibi şeyler istemiyorum."

ikinci hafta pazarlamacı elinde başka bir kasetle gelir. Yine kaseti videoya koyar ve çalıştırır.

Bu sefer kamera, Roma'nın dışından merkeze doğru yakınlaşır ve çarmıha gerili isa'nın önünde durur.
Romalı bir asker yukarı bakar ve "Wilson Çivileri... Her şeyi taşır!" der.

Wilson kendini tutar bu sefer.
"Sen, beni anlamıyorsun, çarmıhta bir isa istemiyorum. Sana son şans veriyorum ve bir hafta içinde yayınlanabilecek bir reklamla gelmeni istiyorum." der.

Bir hafta daha geçer. Wilson sabırsızca beklemektedir. Pazarlama uzmanı yeni kasetiyle gelir.

Saçları uzamış, çıplak bir adam nefes nefese koşmaktadır.
Bir düzine Romalı asker de peşinden kovalamaktadır.
Tepenin başına gelirler ve askerlerden biri kameraya döner: "Keşke Wilson Çivileri kullansaydık!"


Simdi ben bu fikrayi niye yazdim?
:)
Bilemeyeceğim,fakat düşündürücü bir fıkra :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

göstergeler çok şık
Teşekkürler...

çok güzel karinajlar motoru boğmuş sanki
Teşekkürler...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
NIye yazdin??:silent:
Yine cokmu ictim ve birsey anlamiyorum...:pale::pr:
Içkiden degil.
Muhtemelen arkadasin daha önce açtigi konuyu görmedin.
Reklamci israri var bu yetenekli kardesimizde.
Yani fikradaki çivili isa takintisi gibi bir sey.
Kendisi de ayni çiviyi israrla kullaniyor.
Daha önce paylastigi konuda bir sürü sey yazdik.
Ama okumamis anlasilan.
Ayni hatalarda israr ediyor.
Halbuki yetenek var.
Bir de laf dinlese.!!!!
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Içkiden degil.
Muhtemelen arkadasin daha önce açtigi konuyu görmedin.
Reklamci israri var bu yetenekli kardesimizde.
Yani fikradaki çivili isa takintisi gibi bir sey.
Kendisi de ayni çiviyi israrla kullaniyor.
Daha önce paylastigi konuda bir sürü sey yazdik.
Ama okumamis anlasilan.
Ayni hatalarda israr ediyor.
Halbuki yetenek var.
Bir de laf dinlese.!!!!
Ne reklamı?aylarca emek verdiğim ve var olmayan,kısacası herşeyiyle kendime ait bir çalışmamın üzerinde ismimin geçmesi ve tasarımıma verdiğim Yıldırım Z1 isminden başka birşeymi var burda?
Ayrıca reklam varsa uyarmakta yöneticimizin görevidir!daha öncede bu konuda uyarı yaptım diyorsun! hani nerde uyarı?bence sen dikkatli okumuyorsun yazılanları.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Sakin sakin cevaplamalısın bence eleştirileri.
3D'den falan anlamam ama göze hoş gelen bir çalışma, tebrikler.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
Ne reklamı?aylarca emek verdiğim ve var olmayan,kısacası herşeyiyle kendime ait bir çalışmamın üzerinde ismimin geçmesi ve tasarımıma verdiğim Yıldırım Z1 isminden başka birşeymi var burda?
Ayrıca reklam varsa uyarmakta yöneticimizin görevidir!daha öncede bu konuda uyarı yaptım diyorsun! hani nerde uyarı?bence sen dikkatli okumuyorsun yazılanları.

fevri cevaplama biraz sakin :) "reklamcı ısrarı var var bu yetenekli kardeşimizde" demiş, reklam yapıyor dememiş :) "aynı çiviyi ısrarla kullanıyor" demiş :) sivri uçlu gidon topuzları bence de olmamış custom chopper tarzı onlar biraz.
çizime gelince bir öncekinden daha estetik olmuş hoşuma gitti keşke daha fazla açıdan fotoğraf paylaşsaydın ben kuyruk kısmını merak ettim mesela ha bir de kütüklükler yok o dikkatimi çekti marşa basamıcaz :p
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Sakin sakin cevaplamalısın bence eleştirileri.
3D'den falan anlamam ama göze hoş gelen bir çalışma, tebrikler.
Teşekkürler,gayet sakinim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

fevri cevaplama biraz sakin :) "reklamcı ısrarı var var bu yetenekli kardeşimizde" demiş, reklam yapıyor dememiş :) "aynı çiviyi ısrarla kullanıyor" demiş :) sivri uçlu gidon topuzları bence de olmamış custom chopper tarzı onlar biraz.
çizime gelince bir öncekinden daha estetik olmuş hoşuma gitti keşke daha fazla açıdan fotoğraf paylaşsaydın ben kuyruk kısmını merak ettim mesela ha bir de kütüklükler yok o dikkatimi çekti marşa basamıcaz :p
Teşekkürler yorumun için,fevri bir durum yok,sadece ilkay ın yorumunu yanlış buldum dikkatli okumasını,ve daha önce bu konuda nerde hatırlatma veya uyarı yaptığını sordum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

Yeni resimleri eklemek istedim fakat konuyu değiştirme yetkim olmadığı için cevap olarak ekliyorum...
45lf.jpg

72363366.jpg

er2u.jpg

453452l.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
motorun markası da çok orjinal ve yaratıcı..:)

not: yaratıcı dedim diye üzerime gelmezsiniz umarım, çok ısrar ederseniz kreatif diyelim o zaman...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
Adamın birinin bir çivi fabrikası vardır ve reklam yaptırmak istiyordur.
Pazarlamacı bir arkadaşı ile konuşurken arkadaşı "Wilson Çivileri" diye bir reklam ayarlayabileceğini söyler.
"Bana bir hafta ver," der arkadaşı.
"Sana bir kasetle döneceğim."
Bir hafta sonra pazarlama uzmanı Wilson'u görmeye gelir. Kaseti videoya koyar ve çalıştırır.

Romalı bir asker, isa'yı çarmıha çivilemekle meşgul, yüzünü kameraya çevirir ve "Wilson Çivileri kullanın, onlar her şeyi taşırlar!" der.

Wilson çılgına döner ve bağırır;
"Senin problemin ne? Bunu asla TV'de göstermezler, sana ikinci bir şans veriyorum, ama kesinlikle Romalılar'ın isa'yı çarmıha germesi gibi şeyler istemiyorum."

ikinci hafta pazarlamacı elinde başka bir kasetle gelir. Yine kaseti videoya koyar ve çalıştırır.

Bu sefer kamera, Roma'nın dışından merkeze doğru yakınlaşır ve çarmıha gerili isa'nın önünde durur.
Romalı bir asker yukarı bakar ve "Wilson Çivileri... Her şeyi taşır!" der.

Wilson kendini tutar bu sefer.
"Sen, beni anlamıyorsun, çarmıhta bir isa istemiyorum. Sana son şans veriyorum ve bir hafta içinde yayınlanabilecek bir reklamla gelmeni istiyorum." der.

Bir hafta daha geçer. Wilson sabırsızca beklemektedir. Pazarlama uzmanı yeni kasetiyle gelir.

Saçları uzamış, çıplak bir adam nefes nefese koşmaktadır.
Bir düzine Romalı asker de peşinden kovalamaktadır.
Tepenin başına gelirler ve askerlerden biri kameraya döner: "Keşke Wilson Çivileri kullansaydık!"


Simdi ben bu fikrayi niye yazdim?
:)

maliyet az olsun diye dacia gibi çalışmış arkadaş. dacia da aynı ön panel tüm modellerde kullanılmış. logan sandero duster hepsinde aynı. 1300rr ın gidonu da diğer tüm modellere uygun olarak tasarlamış arkadaş. arge yapmaktan kaçmış. mesele o yani :)


depo kapağı çok köşeli bunun yerine oval olsa daha iyi olacak sanki.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
motorun markası da çok orjinal ve yaratıcı..:)

not: yaratıcı dedim diye üzerime gelmezsiniz umarım, çok ısrar ederseniz kreatif diyelim o zaman...
Teşekkür ederim,aslında motora isim verme işi en sona kalmıştı,zamanın büyük bir kısmı modellemekle geçti,son olarak vereceğim isimde yerli olsun istedim,biraz araştırdım farklı ve hızı simgeleyen bir isim olmalı diye düşündüm,beğendiğinize çok sevindim :cat:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Bence çok güzel olmuş emeğine sağlık.Böyle bir motorun yolda çok dikkat çekeceğini biliyorum =))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst