Yıldırım doğmuş hoş doğmuş.. (ybasaran)

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İzmir'imin kırtasiyeler kralı, Mondial'i tanınmayacak hallere kadar geliştirme şampiyonu, misafirperverliğin 1 numarası, sıcak dost Yıldırım, iyi ki doğdun, mutlu yıllar...:rendeer:

Bu yaşında herşey gönlünce olsun, altında hayallerindeki iki tekerlek, onun altında akan yollar, üstünde seni heyecanlandıran rüzgar olsun...

Bu da şimdilik hediyen:wiinkk: Alır mısın?:p
ux_a07102900ux0034_ux_n.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
nice yıllara nice yollara YILDO hayabusalı günlerinide görelim inşallah :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Nerden bilsin o mondial kendisine bu kadar işkence yapan adamın bugün doğduğunu :p:p:p
Doğum günün kutlu olsun kardişimm Yıldırım
Bizden önce polisler doğum günü hediyeni verdi ama ... :queen::queen:

 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ahaha...:mrgreen: Doğum günü kutlayayım derken, acılara parmak basmayalım şimdi burada:p

Ama polis de ayıp etmiş, insan paket yapmıyorsa bile bir kurdele sarar bari..:queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
İzmir'imizin isviçre çakısı, patlayan bomba misali egsozuyla kulaklarımızda, misafirseverliği, gözüpekliği ile kalbimizde yer eden kardeşimiz, seni unutmadık, unutturmayacağız. :p

İstanbul'a yolun düşerse bekleriz kardeşim, yeni yaşın kutlu, en iyi motosikletler senin olsun. :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyiki doğdun yıldırım.... Yeni yaşın yeni motorlar getirsin sana... :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Doğum günün kutlu olsun..
Yazdım ama!
Yıldırım kim yahu?
:)

Ben Aziz Yıldırım'mı acaba diye girdim topiğe.:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Madem biliyorsun, yazın başında söylesene arkadaşım:p

Sabah biraz uyku sersemi, biraz geçilecek yol düşüncesi ile doluyken, o kadar giyinmiş kuşanmışken, Yıldırım koşa koşa durun durun bir de sakız alın gitmeden yapınca, yedik şoku haliyle..:p
Çaktırmasan belki o da yiyecekti...:p
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
Madem biliyorsun, yazın başında söylesene arkadaşım:p

Sabah biraz uyku sersemi, biraz geçilecek yol düşüncesi ile doluyken, o kadar giyinmiş kuşanmışken, Yıldırım koşa koşa durun durun bir de sakız alın gitmeden yapınca, yedik şoku haliyle..:p
Çaktırmasan belki o da yiyecekti...:p


olcan kardeşim ayıp yapıyon ama yaaa :) ben hiç unuturmuyum onun çarptığını :) ama size çarptırdığımı unutmuştum bak :)

herkese teşekkürlerimi sunuyorum tekrardan :) umarım hepimizin doğum güünde nice senelere deriz birbirimize :p biraz garip cümle oldu galiba ama çaktırmayın işte doğum günü çocuğu olduk bugunluk :)

Doğum günün kutlu olsun..
Yazdım ama!
Yıldırım kim yahu?
:)

Ben Aziz Yıldırım'mı acaba diye girdim topiğe.:mrgreen:

aziz yıldırımın fakir hali kardeşim öyle düşün sen :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst