yılbaşı gecesini neden bilgisayar başında geciriyorsunuz

Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
başlıktada belirtiğim gibi ben ve benim gibi arkadaşlar yılbaşı gecesini neden bilgisayar başında geciriyorsunuz,şu an online 120 kişi var hepiniz benim gibi yanlızmısınız:salut: yoksa kalabalıkları sevmeyenlerdenmisiniz.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bunu ben sana sordum zaten. biz yalnızız. yalnız olmayanlar sevdiklerinin yanına gitsin lütfen.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ben yapıcak daha iyi bişe bulamadım.waterle takılıyoz işte
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Bende evde yalnızım bizimkiler akraba ziyaretine gitti....!Hem ben fazla kalabalığı sevmiyorum:bounce:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
bir tek watercolours online değilki 120( 30 üye-90 misafir)online kulanıcı var ben onlara sordum.:p
tamam düzelttim memnun oldunmu
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
biz cevap verdik. bir de watercolors değil, watercolours.
120 üye cevap veremez, 33'ü cevap verebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
kim demiş ki bilgisayar başında olduğumuzu ben alemleden geliyorum siz derdinize yanın:mrgreen: :queen:
hıck hıck!
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
online ların yarısı şu durumda:
bilgisayarı açık www.motosiklet.com da
kendisi salonda ailesiyle ya da arkadaşlarıyla eğleniyor saat başı gelip ne var ne yok die bi 5 dk kontrol edior. böyle işte.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
yılın her günü her haltı yiyebilirim,, ama yılbaşı dendimi tık yok.erkenden yatarım,nebiliim gıcıklık olsun diye tv de cinema clasıci,yeşilçam tvyi,cnbc eyi açarım.. bilumum agresif modlara girerim.bilgisayara takılırım.vede keyif alırım şahsen.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben çok keyif aldım dün valla (vlad sağolsun). o kadar yemeseydim daha da keyif alırdım aslında :p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
watercolours' Alıntı:
ben çok keyif aldım dün valla (vlad sağolsun). o kadar yemeseydim daha da keyif alırdım aslında :p

nedemek waterim.nice senelere birlikte girmek dileğiyle:rendeer: ::haapppy: ::biggrinn ::santa001
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst