- Katılım
- 30 Tem 2005
- Mesajlar
- 359
- Konu Yazar
- #1
başlıktada belirtiğim gibi ben ve benim gibi arkadaşlar yılbaşı gecesini neden bilgisayar başında geciriyorsunuz,şu an online 120 kişi var hepiniz benim gibi yanlızmısınız:salut: yoksa kalabalıkları sevmeyenlerdenmisiniz.