- Katılım
- 21 Ocak 2020
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar,bu forumu uzun süredir takip ederdim ilk kez hesap açıp konu açmak nasip oldu.
Uzatmadan konuya gireyim.Ben 21 yaşında ve 1 senedir a2 ehliyet sahibi motosikletçi kardeşiniz,2018model mavi r25 imi sattıktan sonra tekrar bir motor almayı planlıyorum ve bunun şehiriçine uygun az yakan çok kaçan bir 4 silindir olmasını istiyorum ve tercihim cbr650 r veya f.Fakat takdir edersiniz ki bunlar A ehliyet gerektiriyor ve A ehliyetin 2 koşulu var:24yaşını doldurmak veya a2nin 2. senesini doldurmak.Velhasıl kelam A ehliyet için henüz 1 senem var ama cbr650 için yanıp tutuşuyorum ve tekrar r25 e dönmek istemiyorum.Sorum anliyacağınız üzere şu;A2 ehliyetle yaklaşık 10 ay boyunca girdiğim çevirmelerde yakalanmadan veya polisi kafalayıp ikna ederek geçirebilir miyim?Böyle yapanlar varsa en çokta onların yorumlarını merak ediyorum.Benim düşüncem A1 ile 125cc den yüksek kullanan adam yakalanır çünkü bunlar çok fazla ama buna nazaran A2 ile 4silindir kullansam daha az farkediliyormuş gibime geliyor.Çünkü r25 imde yüksek cc motorlara benziyordu ama memur beyler ehliyetin arkasını çevirdiği zaman a1 ve a2 gördükten sonra hiç bu motorun 250likmi yoksa 600lükmü olduğuna dikkat etme tenezzülünde bulunmuyorlarmış gibime geliyor.Lafı çok uzattım.Düşünceleriniz benim için altın değerinde lütfen yorumsuz kalmayın ve kardeşinizle fikrinizi paylaşın.Kazasız sürüşler
Uzatmadan konuya gireyim.Ben 21 yaşında ve 1 senedir a2 ehliyet sahibi motosikletçi kardeşiniz,2018model mavi r25 imi sattıktan sonra tekrar bir motor almayı planlıyorum ve bunun şehiriçine uygun az yakan çok kaçan bir 4 silindir olmasını istiyorum ve tercihim cbr650 r veya f.Fakat takdir edersiniz ki bunlar A ehliyet gerektiriyor ve A ehliyetin 2 koşulu var:24yaşını doldurmak veya a2nin 2. senesini doldurmak.Velhasıl kelam A ehliyet için henüz 1 senem var ama cbr650 için yanıp tutuşuyorum ve tekrar r25 e dönmek istemiyorum.Sorum anliyacağınız üzere şu;A2 ehliyetle yaklaşık 10 ay boyunca girdiğim çevirmelerde yakalanmadan veya polisi kafalayıp ikna ederek geçirebilir miyim?Böyle yapanlar varsa en çokta onların yorumlarını merak ediyorum.Benim düşüncem A1 ile 125cc den yüksek kullanan adam yakalanır çünkü bunlar çok fazla ama buna nazaran A2 ile 4silindir kullansam daha az farkediliyormuş gibime geliyor.Çünkü r25 imde yüksek cc motorlara benziyordu ama memur beyler ehliyetin arkasını çevirdiği zaman a1 ve a2 gördükten sonra hiç bu motorun 250likmi yoksa 600lükmü olduğuna dikkat etme tenezzülünde bulunmuyorlarmış gibime geliyor.Lafı çok uzattım.Düşünceleriniz benim için altın değerinde lütfen yorumsuz kalmayın ve kardeşinizle fikrinizi paylaşın.Kazasız sürüşler