Yeşil Bursa'nın Mudanyasından herkese slm

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
50
mrb ben erdem, benim motorum yok, bütçe müsait degil fakat ehliyet alınca motoruda aldırcam dedeme inşallah alırım. bu forumda benim gibi alamıyan varsa onlarda alır inşallah.2 hafta sonrada ehliyet hazır olcak. forumun tüm üyelerine slm. moderatör ve admin'ede slm.:cherry: :cherry: :king: :pale: :pale: biraz geç kaldım ama affedin
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hoşgeldin kardeşim yazın geliyoruz mudanyaya bi hafta kampa (motorlarla)
kalacağımız,denize girebileceğimiz güzel yerler var mı?:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
50
muratd' Alıntı:
hoşgeldin kardeşim yazın geliyoruz mudanyaya bi hafta kampa (motorlarla)
kalacağımız,denize girebileceğimiz güzel yerler var mı?:)

olmaz mı siz gelin buluruz.... :mrgreen: nerden gelceksiniz.???? hangi motorlarla bir de benim burda iki üç arkadaşım var gezeriz.:cat: bende yok ama olsun:salut: :cherry:

BBRR Kardeş Amin
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hoşgeldin arkadaşım :rendeer: bursayı çok severim. geçen sene bi gitmiştim. denildiği kadar yeşil ve güzelmiş
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
eskişehirden geleceğiz ben dylanla gelirim arkadaşlarda cbr ve benzer motorlar olabilir geleceğimiz zaman mutlaka haberin olur dostum görüşmek üzzere:)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
205
aileye hoş geldin abicim benimde senin gibi motorum yok gerçi benim yaş tutmuyo 16 yaşına gelince almayı düşünüyorum şimdilik ustaoglu4840 motorunu arada kullanıyorum sana şimdiden hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst