Yerimiz Karaca Ahmet'te... Buyrun gelin.

Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Benzin fişlerinide saklıyorum derse şaşırmam. :bounce: (Tamamını Shell'den alıp yapımış birisi olarak söylüyorum. :mrgreen:)

Aslında bu platform motosikletlerimizi satarken bize ekstra yardımcı olan bir yer. Çünkü karşında ki insan referans arayabiliyor. Otomobil gibi değil, gidip gösterelim pek olmuyor.

Bende satış yaparken buna benzer bir yazı ile alan arkadaşa satmıştım. Geldiğinde söylediği şey, "Abi ben zaten siteden takip ediyordum. Neyi var neyi yok biliyorum." oldu. Göstermeye bile gerek duymadan satışımı yapmıştım.

Hayırlı olsun dedik el sıkıştık gitti. :)

Bundan sonra da motosiklet alırsam, burada neyi var ne yok yine yazıp güncellemek istiyorum. Çünkü satış yaparken yararı oluyor. :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Benzin fişlerinide saklıyorum derse şaşırmam. :bounce: (Tamamını Shell'den alıp yapımış birisi olarak söylüyorum. :mrgreen:)

Aslında bu platform motosikletlerimizi satarken bize ekstra yardımcı olan bir yer. Çünkü karşında ki insan referans arayabiliyor. Otomobil gibi değil, gidip gösterelim pek olmuyor.

Bende satış yaparken buna benzer bir yazı ile alan arkadaşa satmıştım. Geldiğinde söylediği şey, "Abi ben zaten siteden takip ediyordum. Neyi var neyi yok biliyorum." oldu. Göstermeye bile gerek duymadan satışımı yapmıştım.

Hayırlı olsun dedik el sıkıştık gitti. :)

Bundan sonra da motosiklet alırsam, burada neyi var ne yok yine yazıp güncellemek istiyorum. Çünkü satış yaparken yararı oluyor. :)

Söylediklerine hak veriyorum, fakat bir de şöyle bir durum var, temiz makine her zaman kendisini belli eder.. Yani gördüğünde kafanda acaba bu motosiklette bir sorun var mıdır ? diye bir şüphe doğurmaz.. Bunu her motorda olmasada iyi makinede anlarsın..:)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Söylediklerine hak veriyorum, fakat bir de şöyle bir durum var, temiz makine her zaman kendisini belli eder.. Yani gördüğünde kafanda acaba bu motosiklette bir sorun var mıdır ? diye bir şüphe doğurmaz.. Bunu her motorda olmasada iyi makinede anlarsın..:)

Deme öyle dün serviste takılıyorduk , bir xj6 diversion geldi. Alet daha 6.000 km ve inan tertemiz. Hatta ben herhalde rodaj bakımına geldi dedim. Sahibi tutturdu buna bir bakın buna bir bakın diye. Gökhan ilk başta tertemiz alet abi belli dedi. Adamın ısrarına dayanamayıp kullandı aleti abi tertemiz alet sorun yok dedi. Ancak bu şekilde ikna olabildi motorun sorunsuz olduğuna
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Deme öyle dün serviste takılıyorduk , bir xj6 diversion geldi. Alet daha 6.000 km ve inan tertemiz. Hatta ben herhalde rodaj bakımına geldi dedim. Sahibi tutturdu buna bir bakın buna bir bakın diye. Gökhan ilk başta tertemiz alet abi belli dedi. Adamın ısrarına dayanamayıp kullandı aleti abi tertemiz alet sorun yok dedi. Ancak bu şekilde ikna olabildi motorun sorunsuz olduğuna

Tabiki herşey olabilir. Bu hep var olan bir ihtimal.. Ama genelde satıcının bir iki cümlesi, ve motosikletin durusu, %90 bakışınızı belirler.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Söylediklerine hak veriyorum, fakat bir de şöyle bir durum var, temiz makine her zaman kendisini belli eder.. Yani gördüğünde kafanda acaba bu motosiklette bir sorun var mıdır ? diye bir şüphe doğurmaz.. Bunu her motorda olmasada iyi makinede anlarsın..:)

Dışı temiz o kadar motosiklet var ki, insan güvenebileceği referans arıyor.

Şu sizin yazdığınız yazılar olmasa, "Ciğerli R6, kapalı garaj motoru, gel al tek fiyat, boş muhabbete gerek yok aciliyeti yok, ona buna saplar, içinden geçersiniz." vs. gibi yazılar olsa bu ilandaki motor ne kadar da temiz olsa benim için sıradan bir R6'dan öteye gidemezdi.

Bu siteden tanımadığım birisi olsanız. İlana baktığımda söyleceğim şey şu olurdu.

"Adam herşeyini yazmış helal olsun. Bilinçli bir satıcı belli.
Kapalı garajı var.
Trafikte kullanmıyor belli sukuteri var.
10.000 km de yetkili servis bakımlı olduğu belli kayıt altında yapılmış. Ekstra kaliteli yağ ile değişim yapmış.
Geçmişini belgeliyor, sitenin adını vermiş dur bi bakayım araştırayım vs.
Resimlerden de belli apaçi değil, Dainese mont, Shoei kask vs."

Plakasını ve şase numarasını sorgular, tramerine bakarım. Bir sorunu yoksa tamamdır.

Haaaa çok mu baktırıcam motora, en yakın Yamaha bayisine gidip, motosiklete baktırırım. Onlarında yapacağı tek şey zaten bilgisayardan periyodik bakımlımı ona bakmak, birde boya falan var mı görmek. Başkada birşey yapmıyorlar. :)

Daha da eklerdim ama görünen köy kılavuz istemiyor. Gidip pazarlık yapar el sıkışır işi bitirirdim. Motosiklet böyle satılmalı bence. Ülkemizde patlak o kadar motosiklet var ki 2. elden korkan bir insanım. :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Dışı temiz o kadar motosiklet var ki, insan güvenebileceği referans arıyor.

Şu sizin yazdığınız yazılar olmasa, "Ciğerli R6, kapalı garaj motoru, gel al tek fiyat, boş muhabbete gerek yok aciliyeti yok, ona buna saplar, içinden geçersiniz." vs. gibi yazılar olsa bu ilandaki motor ne kadar da temiz olsa benim için sıradan bir R6'dan öteye gidemezdi.

Bu siteden tanımadığım birisi olsanız. İlana baktığımda söyleceğim şey şu olurdu.

"Adam herşeyini yazmış helal olsun. Bilinçli bir satıcı belli.
Kapalı garajı var.
Trafikte kullanmıyor belli sukuteri var.
10.000 km de yetkili servis bakımlı olduğu belli kayıt altında yapılmış. Ekstra kaliteli yağ ile değişim yapmış.
Geçmişini belgeliyor, sitenin adını vermiş dur bi bakayım araştırayım vs.
Resimlerden de belli apaçi değil, Dainese mont, Shoei kask vs."

Plakasını ve şase numarasını sorgular, tramerine bakarım. Bir sorunu yoksa tamamdır.

Haaaa çok mu baktırıcam motora, en yakın Yamaha bayisine gidip, motosiklete baktırırım. Onlarında yapacağı tek şey zaten bilgisayardan periyodik bakımlımı ona bakmak, birde boya falan var mı görmek. Başkada birşey yapmıyorlar. :)

Daha da eklerdim ama görünen köy kılavuz istemiyor. Gidip pazarlık yapar el sıkışır işi bitirirdim. Motosiklet böyle satılmalı bence. Ülkemizde patlak o kadar motosiklet var ki 2. elden korkan bir insanım. :)


WaoW teşekkür ederiz :) Onure olduk.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Tabiki herşey olabilir. Bu hep var olan bir ihtimal.. Ama genelde satıcının bir iki cümlesi, ve motosikletin durusu, %90 bakışınızı belirler.

Benim motor hep pis :) neyse yarın 3 ay sonra bıcı bıcı yapcak :) en son tatilde yıkamıştım. Ben sadece zincir , dişli , diskler ve motor bloğunu ter temiz tutarım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onore olmasın o?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst